نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 17:03

روابط عمومی مجلس: مجمع در اسرع وقت به طرح شفافیت رسیدگی کند

روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اطلاعیه مجمع تشخیص مصلحت نظام، بر ضرورت تعیین تکلیف درباره طرح شفافیت در اسرع وقت در راستای توجه به مطالبه افکار عمومی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی مجلس شورای اسلامی به اطلاعیه مجمع تشخیص درباره طرح شفافیت واکنش نشان داد و بر ضرورت تعیین تکلیف درباره طرح شفافیت در اسرع وقت در راستای توجه به مطالبه افکار عمومی تاکید کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«مجمع تشخیص مصلحت نظام در دومین توضیحات درباره طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها اطلاعیه‌ای صادر کرده که انتظار می‌رفت حاوی نکات جدیدی به جز توضیحات روز گذشته باشد.

با این حال در اطلاعیه جدید نیز با تکرار موارد توضیحات پیشین، صرفاً اشاره شده که ۱- کمیسیون حقوقی و قضائی مجمع این طرح را بررسی کرده و ۲- اینکه این طرح در صحن مجمع نیز بررسی خواهد شد.

بنابراین در توضیحات جدید مجمع نیز اطلاعات جدیدی ارائه نشده و مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر توضیحات قبلی خود ابراز امیدواری می‌کند این طرح همان طور که در اطلاعیه پیشین مجمع اشاره شده بود در اسرع وقت در صحن مجمع تعیین تکلیف شود تا به مطالبه افکار عمومی و به خصوص جریان انقلابی پاسخ شفاف داده شده و این قانون برای اجرا ابلاغ شود، ان شاء الله.»

پیش از ظهر امروز (جمعه ۱ اردیبهشت ماه) مجمع تشخیص مصلحت نظام طی اطلاعیه‌ای ادعای مطرح شده از سوی برخی نمایندگان مجلس مبنی بر رسیدگی نشدن سه ماهه مصوبه طرح شفافیت در این مجمع را از اساس تکذیب کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1163310

مهمترین اخبار ایران و جهان: