نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 09:55

رژه موتوری نیروهای مسلح در زاهدان برگزار شد

رژه موتوری نیروهای مسلح گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز سه‌شنبه در شهرستان زاهدان با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسوولان و مردم برگزار شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان گفت: همچنین رژه موتوری در شهرستانهای خاش و ایرانشهر گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سرتیپ دوم امیر احمدی افشار امروز در مراسم رژه اظهارداشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در انقلاب بزرگ اسلامی که تحول عظیم در منطقه و جهان ایجاد کرد نقشی بسزا و تاثیرگذاری داشته است.

وی بیان کرد: عزت، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون مقاومت و ایثار نیروهای مسلح و فرزندان برومند این ملت است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان همچنین به فعالیت‌های مردم یاری لشکر ۸۸ زرهی استان اشاره کرد و افزود: آبرسانی به روستاهای فاقد آب آشامیدنی، امداد و کمک رسانی به مناطق سیلزده جنوب استان، راه‌اندازی بیمارستان تنفسی کمتر از ۷۲ ساعت در شهرستان خاش، درمان و بستری افراد کرونایی در شرایط کرونایی از مهمترین خدمات و فعالیت‌های لشکر ۸۸ زرهی استان به مردم بوده است.

رژه موتوری نیروهای ارتش جمهوری اسلامی در زاهدان از میدان سربازان گمنام امام زمان(عج) تا بلوار خبرنگار شهید محسن خزائی برگزار شد.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1156854

مهمترین اخبار ایران و جهان: