نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 13:15

مسئولان برای رفع مشکلات مردم کمر همت ببندند

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ضرورت خدمت گذاری به مردم، گفت: مسئولان برای رفع مشکلات مردم کمر همت ببندند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر پنجشنبه در دیدار با سرپرست فرمانداری کرمانشاه بر اهمیت تدبیر در مدیریت امور تأکید کرد.

وی افزود: باید نگاه همه ما به رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد زیرا نصیحت‌ها و توصیه‌های امامین انقلاب عصاره قرآن و اسلام است و بجز مصلحت مردم چیزی نمی‌گویند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: باید برای برخورد با مسائل اجتماعی با تدبیر عمل کنیم و برنامه‌های اجرایی باید به حسب زمان تغییر کند و در واقع زمان شناس باشیم.

علما با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در جامعه، گفت: باید جوانان را نصیحت کنیم اینها فرزندان ما هستند و نگذاریم در دامان دیگران بیفتند و باید منطق گفتگو در عرصه جامعه ساری و جاری باشد.

وی ادامه داد: باید سعی کنیم کار کنیم مسؤولان باید نگاهی همراه با تدبیر به سفره مردم داشته باشند امروز گرانی برای مردم مشکل ایجاد کرده لذا باید اندیشه و تدبیر کنیم.

امام جمعه کرمانشاه پیرامون بدحجابی، خاطر نشان کرد: موضوع بدحجابی پشت پرده‌ای دارد خارجی‌ها نمی‌گذارند جوانان ما پشت پرده را ببینند و وظیفه همه ماست تا روشنگری نمائیم و نگذاریم فرزندان ما در دامان اجانب بیفتند، خودمان باید برای فرزندانمان برنامه مدون بر مدار منطق داشته باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1131354

مهمترین اخبار ایران و جهان: