نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 10:12

پروژه‌های بین‌المللی برای شهر بوشهر طراحی و اجرا شود

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خواستار جذب اعتبارات ویژه برای بوشهر شد و گفت: پروژه‌های بین‌المللی برای شهر بوشهر طراحی و اجرا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری شنبه شب در آئین بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح شهید سردار سلیمانی بوشهر اظهار داشت: مسئولان باید از همه ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه با بیان اینکه مردم قدردان مسئولان خدوم خواهند بود اضافه کرد: مسئولان هر مقدار به مردم خدمت کنند در خاطره تاریخ این استان و این شهر می‌ماند.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه نیاز است برای شهر بوشهر طرح‌های بین‌المللی دیده و طراحی شود، گفت: باید با جذب اعتبارات مناسب شرایطی برای ایجاد پیشرفت‌های شگرف در این شهر پر از قدمت فراهم شود.

وی ادامه داد: مردم این استان دارای تمدن کهن بوده و در طول تاریخ فراز و نشیب‌های زیادی تجربه کرده به همین خاطر هر فرازی که در این شهر صورت گرفته می‌بینید یک انسان با دانش و دلسوز پای کار بوده و پشت هر نشیبی نیز کم‌کارهایی نهفته است.

وی اظهار کرد: با این حال در طول انقلاب اسلامی اینقدر کارهای بزرگ انجام شده که باید کارهای ناچیز را نادیده گرفت و از همه دست اندرکاران تشکر کرد.

صفایی بوشهری با بیان اینکه شهر بوشهر مرکز تمدن جنوب ایران بوده است گفت: این شهر دارای یک جغرافیای آماده، فضای آمایشی بسیار متناسب با جغرافیای گردشگری و مدیریت عمرانی کرانه، شهر اتمی ایران و دارای مراکز مهم نظامی، انتظامی، شیلاتی، کشتیرانی و گمرک است.

وی ادامه داد: شهر بوشهر با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد کارهای فوق العاده می‌طلبد که در همین ارتباط با رویکرد جدید دولت و فضای استان به سمت پیشرفت تمدنی، قدم برمی‌داریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1152498

مهمترین اخبار ایران و جهان: