نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 13:14

۲۴۰۰ میلیارد تومان پروژه در گناوه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

گناوه- فرماندار گناوه گفت: در دهه فجر امسال ۲ هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان پروژه در گناوه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری پیش از ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با تبریک دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام ماه رجب اظهار داشت: دهه مبارک فجر یادآور غرور، افتخار و صلابت بصیرت و آگاهی ملت قهرمان و حماسه آفرین ایران اسلامی است که در سال ۵۷ به رهبری معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، در برابر ظلم و ستم و خیانت و غارتگری و ویرانگری‌های استکبار جهانی ایستاد و پرچم اسلام را در بلندترین قلل جهان برافراشت تا حکومت بر پایه مردم سالاری دینی تشکیل شود.

فرماندار گناوه افزود: همه ما مدیون و مرهون فداکاری‌ها و حماسه آفرینی‌های رهبر کبیر و شهدای والامقام هستیم و باید با اقتدار، آگاهی و شناخت و شجاعت و پیروی از رهبری در تداوم راه انقلاب و خدمت رسانی به مردم با بصیرت ایران اسلامی خدمتگزاری بی منت داشته باشیم.

ضرورت اطلاع رسانی خدمات و عملکردهای در دهه فجر

فرماندار گناوه با اشاره به اینکه سه موضوع دهه مبارک فجر، سفر رئیس جمهور و ستاد تسهیلات سفر در دستور کار نشست شورای اداری گفت: امروز انقلاب اسلامی شجره طیبه ای است که به ثمر نشسته و دستاوردهای آن نه تنها در داخل کشور بلکه از سایر نقاط جهان به زیر بیرق و پرچم این انقلاب قرار گرفته‌اند و جبهه مقاومت را شکل داده‌اند.

فرماندار گناوه با تاکید بر ارائه گزارش‌ها و عملکردها توسط مدیران دستگاه‌ها و ادارات شهرستان به ویژه در دهه فجر گفت: خدمات و عملکردهای و دستاوردهای و ۴۴ سال انقلاب شکوهمند اسلامی باید با صدای رسا و افتخار و با بهره گیری از همه امکانات به نحو شایسته و مؤثر در طول دهه فجر به مردم اطلاع رسانی، بازگو و تبیین شود.

وی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم برنامه‌های مهمی در زمینه‌های مختلف ورزشی، بهداشت، سلامت، راه‌ها و محورهای مواصلاتی، اقتصادی و عمرانی انجام شده که باید به مردم اطلاع رسانی و ایجاد امیدواری در جامعه شود.

۲۴۰۰ میلیارد تومان پروژه در گناوه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

افتتاح و اجرا ۲ هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان پروژه در گناوه

فرماندار گناوه بیان کرد: در دهه مبارک فجر پروژه متعددی با اعتبار ۲ هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان در شهرستان افتتاح و اجرا خواهد شد که ۴۲۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های افتتاحی و ۲ هزار میلیا رد تومان نیز به پروژه‌های اجرایی اختصاص یافته است.

وی یادآور شد: پروژه‌های شاخصی با حضور استاندار در دهه فجر در شهرستان افتتاح و اجرا خواهد شد که اداراتی که این پروژه‌ها را دارند آمادگی کامل و برنامه ریزی مناسب داشته باشند.

وی گفت: طرح توسعه بندر گناوه یکی از مهم‌ترین طرح‌های شاخص دهه مبارک فجر است که با اعتبار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: با اجرای این طرح که در سه بازه زمانی ۱۵ ساله اجرایی و به پایان خواهد رسید، تحول بزرگی در حوزه تجارت و دریانوردی و رونق اقتصادی و اشتغال و معیشت مردم این شهرستان برداشته خواهد شد.

فرماندار گناوه گفت: برپایی میز خدمت ادارات و دستگاه‌ها در دهه مبارک فجر با برنامه ریزی مناسب انجام شود و حضور مسئولان در مساجد و نماز جمعه توجه شود.

۲۴۰۰ میلیارد تومان پروژه در گناوه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

توجه ویژه به برنامه‌های فرهنگی دهه فجر

وی با تاکید بر اهمیت برنامه‌های فرهنگی بیان کرد: انقلاب اسلامی انقلاب فرهنگی است و باید این فرهنگ متعالی ارزشی و آرمان گرایی و ایثار و شهادت، تواضع و مردم داری با برنامه‌های مناسب به نسل جدید و فرزندان این سرزمین انتقال و آموزش داده شود.

ارائه برنامه‌های پیشنهادی در سفر رئیس جمهور توسط ادارات

صفری با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان بوشهر بیان کرد: مدیران ادارات و دستگاه‌ها درخواست‌های و برنامه‌های پیشنهادی مربوط به دستگاه‌های تحت نظر خود را تهیه و به فرمانداری ارائه دهند تا جمع بندی و در سفر رئیس جمهور مطرح و پیگیری شود.

آمادگی ستاد خدمات سفر

وی پیرامون آمادگی ستاد خدمات تسهیلات سفر بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات، همه دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق، گاز، بهداشت، شهرداری‌های گناوه و ریگ، منابع طبیعی، گردشگری جهاد و سایر دستگاه‌ها آمادگی کامل برای ارائه خدمات در شهرستان داشته باشند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه این شهرستان از شهرستان‌های گردشگر پذیر و هر سال پذیرای میلیون‌ها مسافر است باید کارهای فرهنگی مناسب و انتقال ارزش‌های فرهنگی منطقه در این ایام مدنظر باشد.

وی گفت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان امسال با تعطیلات نوروزی، آمادگی لازم برای برنامه ریزی مناسب و کنترل و نظارت در این زمینه در شهرستان انجام شود.

فرماندار گناوه گفت: کمیته‌های ستاد خدمات شهرستان گناوه تشکیل شده و مسئولان کمیته‌ها بر اساس شرح وظایف خود برنامه ریزی کنند و برنامه‌های خود را ارائه دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1014854

مهمترین اخبار ایران و جهان: