نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 21:53

نشست سفرای کشورهای عضو اکو در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: پیش از عید نشست سفرای کشورهای عضو اکو به عنوان اولین رویداد بین‌المللی اردبیل ۲۰۲۳ در اردبیل برگزار می‌شود.

حسن محمدی ادیب در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه اردبیل میزبان دو رویداد بین‌المللی می‌شود، اظهار کرد: استان اردبیل در طول سال ۲۰۲۳ میلادی میزبان دو رویداد بین‌المللی با حضور سفرا و وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از برگزاری نشست سفرای کشورهای عضو اکو به عنوان اولین رویداد بین‌المللی قبل از عید در اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: در این رویداد برنامه‌های پیش بینی شده سازمان اکو برای سال آینده بررسی می‌شود که می‌تواند فرصت مناسبی برای اردبیل و آمادگی برای نشست وزرای گردشگری اکو باشد.

محمدی ادیب گفت: سفرای کشورهای عضو اکو در سفر به اردبیل از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید خواهند کرد و تیم‌های رسانه‌ای به همراه چند سازمان بین‌المللی و دبیرکل اکو هم در این رویداد حضور خواهند داشت.

وی افزود: رویداد اردبیل ۲۰۲۳ یک رویداد بین‌المللی است و برگزاری این رویداد به بهترین شکل نیازمند عزم ملی است که نقش وزارت خارجه هم در این موضوع بسیار مهم است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از رویداد ۲۰۲۳ به عنوان یک رویداد بزرگ برای اردبیل در میزبانی از کشورهای عضو اکو در حوزه گردشگری یاد کرد و گفت: تمام تلاش ما بر این است تا زیرساخت‌ها در این حوزه فراهم آید تا ما بهترین میزبانی را در حوزه گردشگری از کشورهای عضو اکو داشته باشیم.

وی نگاه تحول‌گرایانه را بر اساس منویات مقام معظم رهبری در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: با اهداف دولت سیزدهم که بیشتر مبتنی بر مردمی بودن فعالیت‌هاست، سعی ما بر این خواهد بود تا بر مبنای حقیقت، فضیلت و ارزش‌ها کارها را در این حوزه به پیش ببریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 951054

مهمترین اخبار ایران و جهان: