نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 16:43

آزادی واقعی با پیروزی انقلاب اسلامی به وقوع پیوست

امام‌ جمعه اردستان گفت: امام خمینی‌(ره) آمد تا با پیروزی انقلاب اسلامی مردم را از وابستگی به شرق و غرب نجات داده و مستقل سازد که موفق هم شد و عدم‌وابستگی و آزادی به‌معنای واقعی، نه بی‌بند و باری از نوع غربی‌ها و شرقی‌ها را به وجود آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری امام‌ جمعه اردستان در خطبه‌های نمازجمعه این شهر با اشاره به دهه‌ فجر انقلاب اسلامی و گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سه عامل بزرگ در پیروزی انقلاب اسلامی موثر بود که شامل ایمان به خدا، رهبری بی‌نظیر امام راحل(ره) و وحدت و انسجام بین مردم می‌شود.

وی بیان کرد: امام خمینی‌(ره) آمد تا با پیروزی انقلاب اسلامی مردم را از وابستگی به شرق و غرب نجات داده و مستقل سازد که موفق هم شد و عدم‌وابستگی و آزادی به‌معنای واقعی، نه بی‌بند و باری از نوع غربی‌ها و شرقی‌ها را به وجود آورد.

حجت الاسلام دهشیری تاکید کرد: هنگامی که پیروزی انقلاب اسلامی تحقق یافت، مردم حق شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق رای را پیدا کردند و از شورای روستاها گرفته تا شورای شهر و نمایندگی مجلس و ریاست جمهوری، با رای مردم انتخاب می‌شود.

امام جمعه اردستان با اشاره به دشمنان انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: آمریکا ، انگلیس و صهیونیست‌ها از جمله دشمنان انقلاب اسلامی بوده و هستند،همچنین شک نکنید که برخی دیگر از معاندان و دشمنان همچون وهابی ها خرج خود را آمریکا گرفته و دشمنی می‌کنند.

وی بیان کرد:دشمنان ایران اسلامی همانند یک مثلث شوم هستند و با حرکات و برنامه‌ریزی‌های بسیار می‌خواهند با انقلاب ما مقابله کنند.

دهشیری تاکید کرد: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت خواهند کرد که ملت ایران همچنان پایبند و علاقمند به انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه اردستان با اشاره به فرا رسیدن ایام اعتکاف، گفت: اعتکاف مراسمی است که موجب خودسازی و خلوت انسان با خدا می‌شود و در شهرستان اردستان هم مکانی‌هایی برای این برنامه در نظرگرفته شده و اطلاع‌رسانی‌ها انجام شده است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: امید است که سیاست دولت در راستای همه آنچه که مورد نیاز مردم است، اتفاق بیافتد و هر روز شاهد گران‌تر شدن کالاها نباشیم.

دهشیری ضمن تبریک ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر، اظهار داشت: امیرالمومنین علی(ع) فردی است که از ایشان به عنوان مولود کعبه یاد می‌شود چرا که قبل و بعد از ایشان هیچ شخصی این سعادت را نیافت که در کعبه به دنیا بیاید.

امام جمعه اردستان با اشاره به الگوگیری از حضرت علی(ع) و با بیان اینکه این حضرت حق و ترازوی اعمال است، افزود: انسان‌ها باید به اعمال و رفتار حضرت علی(ع) توجه داشته و ببینند که ایشان بر روی چه مسائلی حساس است و سعی کنند از اعمال گناه دوری کنند.

پایان پیام/۶۳۱۳۵/ق/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1017110

مهمترین اخبار ایران و جهان: