نیوز سیتی!
01 دی 1401 - 16:28

احداث ۶۲ پروژه ورزشی برای دانش‌آموزان و معلمان لرستانی

خرم‌آباد- مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از احداث ۶۲ پروژه ورزشی برای دانش‌آموزان و معلمان این استان در قالب طرح شهید «سلیمانی» خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عزتی امروز پنج شنبه در نشست با کارکنان معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان با اشاره به موفقیت‌های این معاونت در حوزه ورزش، اظهار داشت: خوشبختانه تربیت بدنی و سلامت در آموزش و پرورش موفق عمل کرده و طرح‌های خوبی از جمله طرح شهید «سلیمانی» و طرح شهید «خرازی» را در استان پیاده سازی و اجرا کرده است.

وی، گفت: در طرح شهید سلیمانی در مجموع ۶۲ پروژه ورزشی از جمله زمین چمن مصنوعی، زمین ساحلی و سالن ورزشی به استان اختصاص یافته است که در هفته تربیت بدنی ۲۱ طرح آن افتتاح شد و در اختیار دانش آموزان و فرهنگیان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در بخشی دیگر از سخنان خود، سلامت دانش آموزان را مهم و از اولویت‌های آموزش و پرورش دانست و افزود: باید با بازدیدهای مکرر کارشناسان حوزه سلامت از مدارس و همچنین توجیه سفیران سلامت در مدارس، سلامت دانش آموزان تضمین شود.

امین جمشیدی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش نیز در این نشست هم ضمن قدردانی از حضور مدیرکل در بازدید از معاونت تربیت بدنی و سلامت گزارشی از عملکرد حوزه کاری خود ارائه کرد و گفت: اگر خیران و مدیران سایر دستگاه‌ها به کمک آموزش و پرورش بیایند طرح شهید «سلیمانی» تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 926798

مهمترین اخبار ایران و جهان: