نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 17:12

شهید ایرلو مردم مقاومت بود

فرمانده نیروی قدس سپاه، در مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار ایرلو گفت: ایرلو مرد مقاومت بود و توانست در عرصه‌های مختلف سیاسی و نظامی این مقاومت را از خود به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج حسن ایرلو با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، علی لاریجانی رئیس سابق مجلس و جمع دیگری از مسئولین لشگری و کشوری در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان صداوسیما آغاز شد.

سردار قاآنی در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: ایرلو مرد مقاومت بود و توانست در عرصه‌های مختلف سیاسی و نظامی این مقاومت را از خود به نمایش بگذارد. بهترین واژه برای نام بردن از روی این است که شهید ایرلو مرد مقاومت بود.

وی ادامه داد شهید ایرلو در هر عرصه‌ای که بود به معنای واقعی مرد مقاومت بود. اگر در عرصه دفاع مقدس حضور داشت مرد مقاومت بود و اگر در عرصه دیپلماسی حاضر شد سفیر مقاومت بود.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: موضوع مقاومت یکی از مهمترین مسائل مورد تاکید رسول اکرم سلام الله علیها است و برجسته‌ترین دستوری که خداوند در یک آیه به رسول اکرم دستور فرمودند مقاومت بود؛ البته این دستور تنها برای رسول اکرم نبود و تمام کسانی که پیرو رسول اکرم هستند باید مقاومت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

ادامه دارد…

منبع: مهر
شناسه خبر: 922898

مهمترین اخبار ایران و جهان: