نیوز سیتی!
19 دی 1402 - 00:00

استاندار آذربایجان‌غربی: ۲۴۱ پروژه عمرانی جدید آغاز شده است

استاندار آذربایجان غربی گفت: امسال اجرای ۲۴۱ پروژه عمرانی جدید در استان آغاز شده و این روند ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز پروژه‌های عمرانی جدید در استان برای جبران نیازمندی ها در حوزه های مختلف در کنار اتمام طرح های نیمه تمام، اظهار داشت: امسال اجرای ۲۴۱ پروژه عمرانی جدید در آذربایجان غربی آغاز شده و این روند ادامه دارد.

وی افزود: در سال گذشته نیز ۷۰۰ پروژه جدید طرح ریزی و اجرای آنها آغاز شد.

استاندار آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت های اعتباری، بیش از سه هزار پروژه عمرانی نیمه تمام در ۲ سال گذشته در آذربایجان غربی به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: در دهه فجر امسال و هفته دولت سال آینده نیز تعداد دیگری از پروژه‌های نیمه تمام را به نتیجه رسانده و افتتاح خواهیم کرد.

معتمدیان با اشاره به تخصیص اعتبارات عمرانی طی روزهای گذشته به دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی، افزود: آذربایجان‌غربی از نظر میزان تخصیص صورت گرفته بین استان های مختلف کشور، رتبه پنجم را در این دوره تخصیصی به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: در کنار اعتبارات استانی، دستگاه های اجرایی اهتمام ویژه ای برای جذب اعتبارات ملی از سوی وزارتخانه ها داشته باشند چرا که بخش عمده اعتبارات به ویژه در حوزه عمرانی مربوط به این بخش است.

استاندار آذربایجان‌غربی در پایان با اشاره به اینکه در ماه های اخیر اقدامات خوبی در حوزه های مختلف استان با استفاده از اعتبارات ملی صورت گرفته، اظهار داشت: فقط در حوزه وزارت نیرو توانسته ایم در شمال و جنوب استان بیش از ۶ هزار میلیارد تومان طرح اجرایی کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1631354

مهمترین اخبار ایران و جهان: