نیوز سیتی!
07 فروردین 1403 - 11:33

خداحافظی مسافرین کمپرسوار از تهران

مسافرین نوروزی کمپر سوار طی یک حرکت کارناوالی امروز تهران را ترک خواهند کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مسافرین کمپرسوار که از 2 فروردین میهمان پایتخت بودند روز چهارشنبه هشتم فروردین ماه تهران رابه مقصد استان گیلان ترک خواهندکرد. این گروه با حرکت کارناوالی از بوستان ولایت، بزرگراه نواب شمال، خیابان آزادی و برج آزادی از تهران خارج می‌شوند.

براساس این گزارش، ستاد گردشگری شهرداری تهران با همکاری شهرداری منطقه 19 و گروه پرشین کمپر با هدف خدمات دهی و معرفی جاذبه‌های گردشگری تهران به مسافرین نوروز و آشنایی شهروندان با این نوع از سفر و سبک زندگی در راستای سفرآسان و ارزان، میزبان بیش از  200  گروه کمپرسوار از اقصی نقاط ایران بود که در این مدت از جاذبه‌های منطقه 12، 20 و 22 دیدن کردند.

بوستان شهید کاظمی میزبان شهروندان در دهکده "بهار قرآن، بهار ایران"

پردیس برنامه های فرهنگی و هنری نوروز تحت عنوان دهکده "بهار قرآن، بهار ایران" همراه با برپایی غرفه های متنوع از دوم فروردین ماه در بوستان شهید کاظمی ناحیه دو محله عبدل آباد آغاز شده و تا نهمین روز از سال نو ادامه دارد.  ویژه برنامه استیج فرهنگی نوروز بعد از اذان مغرب و عشا تا ساعت24 در قالب برنامه‌های مختلف شاد ویژه کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها اجرا می‌شود.

اجرای مسابقات ویژه کودکان و نوجوانان با محوریت ماه مبارک رمضان، اجرای گروه سرود، موسیقی، برپایی غرفه‌های سلامت، ورزش، عفاف و حجاب، پاسخگویی به سوالات شرعی در ماه رمضان، عرضه محصولات اقوام و انواع گل و گیاه آپارتمانی و ... در این پردیس تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1691110

مهمترین اخبار ایران و جهان: