نیوز سیتی!
11 دی 1402 - 13:03

توقیف 4 دستگاه سواری شوتی و کشف 10 میلیارد قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در تشدید مبارزه با خودروهای شوتی از توقیف 4 دستگاه خودرو سواری شوتی و کشف 10 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق خبر داد.

حسین بدری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: در اجرای طرح استانی تشدید مبارزه با کالای قاچاق با اولویت مقابله با خودرو های شوتی، چهار دستگاه خودرو سواری شوتی و یک دستگاه کامیون کشنده حامل بار قاچاق توقیف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان افزود: مأموران پس از هماهنگی قضایی حین کنترل نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان زنجان خودروهای مذکور را رویت و با علائم هشداردهنده پلیسی و دستور ایست متوقف کردند که در بازرسی از این خودروها در مجموع مقدار 23 هزار و 130 لیتر روغن‌موتور فاقد مجوز، تعداد 79 هزار و 400 نخ انواع سیگارت خارجی، تعداد یک هزار و یک هزار و 114 ثوب انواع پوشاک و البسه خارجی قاچاق کشف شد.
وی افزود: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه را بیش از 10 میلیارد ریال برآورد کردند که دراین‌خصوص 5 نفر متهم دستگیر شده به همراه پرونده متشکله به مرجع قضایی معرفی شدند. 
بدری با تاکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا خاطرنشان کرد: در اجرای هر چه‌بهتر طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، ضمن تقدیر و تشکر از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هر گونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز و ... موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1622854

مهمترین اخبار ایران و جهان: