نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 10:37

آموزش ۱۶ گروه هدف در مرکز فنی و حرفه ای گرگان

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید حاج قاسم سلیمانی گرگان گفت: برای دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای ۱۹ گروه هدف تعریف شده که در گرگان ۱۶ گروه تحت پوشش آموزش قرار گرفتند.

محمد الازمنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، اظهار کرد: در گرگان ۱۶ گروه هدف تحت دوره‌های آموزشی فنی وحرفه‌ای قرار گرفتند.

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید حاج قاسم سلیمانی گرگان افزود: دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای ۱۹ گروه هدف را تحت پوشش خود دارد و در گرگان ۱۶ گروه از آن که شامل سربازان وظیفه، دانشجویان، دانش آموزان، زندانیان، زنان سرپرست خانوار، کودکان کار و خیابان، افراد دارا معلولیت و آسیب دیدگان اجتماعی و غیره  تحت پوشش این گروه هدف هستند.

وی ادامه داد:  این افراد در ۹۴۹ دوره زیر مجموعه چهار خوشه فرهنگ و هنر، خدمات، صنعت و همچنین کشاورزی آموزش دیدند که در مجموع ۴ هزار و ۷۱۸ نفر از شرکت کنندگان دوره ها مرد و ۱۷۱۳ نفر نیز زن بودند. 

الازمنی عنوان کرد: امسال تعهد گلستان برای نفر ساعت آموزش، ۴ میلیون نفر است که سهم گرگان یک چهارم آن است و تاکنون ۹۸۹ هزار و ۳۸۳ نفر ساعت آموزش در این مرکز ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این مرکز ۱۸ کارگاه آموزشی فعالیت دارد که بیشترین دوره‌های آموزشی آن مربوط به پرورش قارچ، آشپزی و شیرینی‌پزی، صنایع چوب،  لوله‌کشی و جوشکاری است.

پایان پیام/ ۸۳۰۲۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1666710

مهمترین اخبار ایران و جهان: