نیوز سیتی!
02 بهمن 1402 - 16:58

حضور موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در جشنواره تئاتر فجر

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با تئاتر «پشت چراغ قرمز» در چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با تئاتر «پشت چراغ قرمز» در چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور دارد.

«پشت چراغ قرمز» به نویسندگی و کارگردانی محسن سلیمانی فارسانی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۴ و ۵ بهمن‌ماه، از ساعت ۱۹ در تالار سنگلج موزه ملی دفاع مقدس، میزبان علاقه‌مندان است.

این نمایش با موضوع تأثیر ویژگی‌های شخصیتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بر نسل جوان، با روایتی متفاوت و طنازانه، در بخش هویت ملی چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور دارد. 

بر اساس اعلام روابط عمومی این موزه، ترویج ارزش‌های ستوده و مفاهیم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با زبان نمایش که یکی از تأثیرگذارترین هنرها روی مخاطب است، از رسالت‌های موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است. 

این نمایش که اجرایی ۶۵ دقیقه‌ای خواهد داشت، ۷ بازیگر دارد که ایفای نقش‌های آن‌ها را محمد بیاتی، محسن شفیعی، رضا محمدیان، مرضیه آقاسی، طاهره بهرامی، عاطفه فطوره‌چی و عارف صیدلی بر عهده دارند.

فرهاد بابایی  طراحی نور، مژگان بیاتی طراحی گریم، شهلا لرستانی طراحی لباس، مصطفی وطنی دستیاری کارگردان  و مهران نیکوزاده نیز  آهنگسازی این نمایش را بر عهده دارند.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1646054

مهمترین اخبار ایران و جهان: