نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 20:07

افتتاح بیش از ۳۰ پروژه شهری با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد ریال در نیشابور

شهردار نیشابور گفت: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از ۳۰ پروژه شهری با اعتبار افزون بر ۱۲۰۰ میلیارد ریال در ایام دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

سید حسن میرفانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: احداث ۹ سایت مخابراتی اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال، ارتقای ۴ سایت مخابراتی به تکنولوژی 5G و ۸ سایت مخابراتی به تکنولوژی 4.5G با اعتبار ۸۰ میلیاردریال از طرح‌ و پروژه‌های قابل افتتاح شهرداری در دهه فجر است.

شهردار نیشابور ادامه داد: مصلای آرامستان بهشت فضل با اعتباری حدود ۱۲ میلیارد ریال و اجرای ادامه مسیر دوچرخه جاده باغرود با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: خرید یک دستگاه مخزن شور با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، اجرای پیاده‌رو سازی در خیابان‌های امام خمینی(ره)، عماریاسر، شریعتی و فردوسی شمالی با اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد ریال، اصلاح هندسی‌های ترافیکی معابر شهری، نورپردازی بولوار شهید فهمیده و خیابان ۱۵خرداد، راه اندازی سامانه جامع پارکینگ های‌حاشیه‌ای و غیر حاشیه‌ای در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

میرفانی تاکید کرد: علاوه بر پروژه‌های عمرانی و خدماتی، شهرداری برنامه‌های متعدد و متنوعی را در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برای گرامیداشت ایام دهه فجر در نظر گرفته است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1659510

مهمترین اخبار ایران و جهان: