نیوز سیتی!
15 تیر 1402 - 23:52

حضور ۱۱۰ موکب برای پذیرایی در «مهمونی غدیر کاشونیا»

کاشان - رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: ۱۱۰ موکب برای پذیرایی از همشهریان کاشانی در «مهمونی غدیر کاشونیا» حضور دارند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی بصیرتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن عید سعید غدیر اظهار داشت: امسال ضیافت غدیر با حضور مواکب و مجموعه‌های فرهنگی کاشان با عنوان «مهمونی غدیر کاشونیا» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه در بلوار نماز و در مسیری به طول یک کیلومتر برگزار می‌شود، ابراز داشت: از ابتدای فراخوان برای حضور مجموعه‌های فرهنگی در این برنامه ۱۳۰ مجموعه ثبت نام کرده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به اینکه ۱۱۰ موکب هم برای خدمت و پذیرایی از همشهریان کاشانی و دیگر شرکت کنندگان در این برنامه اعلام حضور کرده اند، تصریح کرد: در این مراسم موکبی هم ویژه اهالی رسانه و خبرنگاران برای پوشش رسانه‌ای و خبری این رویداد اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه «مهمونی غدیر کاشونبا» عصر عید غدیر از ساعت ۱۸ تا ۲۲ برگزار می‌شود، گفت: مساجد، هیئات مذهبی، مجموعه‌های فرهنگی و سازمان‌های مردم نهاد به همراه بسیج در این برنامه حضوری فعال دارند.

حجت الاسلام والمسلمین بصیرتی ضمن دعوت از عموم مردم و شهروندان منطقه بزرگ کاشان برای حضور در این برنامه افزود: پیشنهاد ما برای حضور در این برنامه به صورت خانوادگی است چراکه موکب‌های فرهنگی شرکت کننده امکانات خوبی برای سرگرمی کودکان و نوجوانان ترتیب دیده اند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه از سوی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی کاشان همکاری خوبی برای برگزاری این برنامه شده است، خاطرنشان کرد: خداوند متعال را شکرگزار هستیم که توفیق خدمت به خاندان عصمت و طهارت و بزرگداشت عیدالله الاکبر عید سعید غدیر خم را به ما داده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1339498

مهمترین اخبار ایران و جهان: