نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 20:04

برنامه چهار ساله فرهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تدوین شود

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: با شناسایی ظرفیت‌ها و ضعف‌ها برنامه چهار ساله فرهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تدوین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر سه‌شنبه در نشست با مسئولان تبلیغات اسلامی استان بوشهر با گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه جهاد تبیین نقش بسیار مهمی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر بیان کرد: استکبار جهانی و همپیمانان آن تمام خیانت و جنایت دشمنان ایران اسلامی را ترویج می‌دهند و پیشرفت و توسعه نظام اسلامی را تحریف می‌کنند.

وی شرایط تهاجم فرهنگی دشمن را برشمرد و اظهار داشت: دشمن در تهاجم تحریف، ناامیدی مردم و ناکارآمدی مسئولان نظام را هدف قرار داده است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در این راستا برای مقابله با تهاجم دشمن، جهاد تبیین اعلام کردند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه ایران اسلامی با وجود انواع توطئه و جنایت دشمنان ولی پیشرفت قابل توجهی در ابعاد گوناگون داشته است گفت: ایجاد تفرقه و اختلاف میان آحاد جامعه و مسئولان از دیگر ترفند دشمنان در تهاجم تحریف است.

امام جمعه بوشهر جهاد تبیین را افشای جنایات دشمن و انعکاس عظمت و پیشرفت‌های نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی پرچمدار جهاد تبیین و تاکنون موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در ابعاد گوناگون فرهنگی، اقتصادی و صنعتی از ظرفیت‌های مهم برخوردار است تصریح کرد: بوشهر از امن‌ترین استان‌ها در ابعاد گوناگون به ویژه فرهنگی است از آن طرف در عرصه اقتصاد، این استان به عنوان سومین استان در تولید ناخالص ملی و نخستین استان در سرمایه و تولید ثروت در کشور معرفی شده است.

صفایی بوشهری با بیان اینکه این استان در عرصه تربیت و پرورش طلاب و روحانی موفق عمل کرده است گفت: ۱۸۳ هزار متر مربع به زیرساخت‌های حوزه علمیه استان بوشهر در بخش خواهران و برادران افزوده شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر از حضور هزار و ۷۰۰ طلبه در حوزه‌های علمیه استان خبر داد و بیان کرد: در استان بوشهر بین سه هزار تا چهار هزار روحانی فعالیت می‌کنند.

وی هدف دشمن در تهاجم فرهنگی را سه قشر نوجوان، جوان و بانوان اعلام و تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه برنامه‌های فرهنگی باید بر اساس برنامه‌ریزی و جهادی عمل کند.

امام جمعه بوشهر با تأکید بر برنامه‌ریزی ظرفیت‌های فرهنگی بر اساس آمایش سرزمینی گفت: با شناسایی ظرفیت‌ها و ضعف‌ها برنامه چهار ساله فرهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تدوین شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1313798

مهمترین اخبار ایران و جهان: