نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 08:35

برنامه ریزی اتاقهای اندیشه ورزی برای جوانان همدانی عملیاتی شود

همدان- کارشناس مدیریت فرهنگی گفت: باید در اتاق‌های اندیشه ورزهایمان، کارها و اقدامات و برنامه‌هایی که برای جوانان مطرح می‌کنیم را در ادامه عملیاتی کنیم.

سیده زهرا موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر لزوم توجه ویژه به جوانان و نوجوانان گفت: مسئولین نباید فقط حرف بزنند و در این بین جوان ها تنها شنونده باشند، برقراری یک ارتباط یک طرفه درست نیست، فضاهای ارتباط متقابل با جوانان تنها در دانشگاه‌ها وجود دارد که بسیار محدود است.

وی ادامه داد: اینکه بخواهیم به عنوان بزرگ‌تر برای نوجوان و جوان ۱۶ ساله و ۱۸ ساله و۲٠ ساله برنامه ریزی کنیم، رویه درستی نیست و جواب نمی‌دهد.

کارشناس مدیریت فرهنگی در ادامه صحبت‌های خود، ایجاد کانال‌ها و گروه‌ها مخصوص نوجوانان و جوانان در فضای مجازی، برگزاری جشنواره‌های هنری و ورزشی، مشارکت دادن خود جوان‌ها در تمام برنامه‌هایی که مختص آنها است را در برقراری ارتباط بهتر با نوجوان و جوانان مهم ارزیابی کرد و افزود: اینکه بخواهیم به عنوان بزرگ‌تر برای نوجوان و جوان برنامه ریزی کنیم جواب نمی‌دهد کما اینکه ما این مطلب را در هیئت‌ها تجربه کردیم؛ در واقع، خود جوان ها باید در برنامه‌هایی که برای آنها برگزار می‌شود، مشارکت کنند.

موسوی یادآور شد: ما باید در اتاق‌های اندیشه ورزهایمان، کارها و اقدامات و برنامه‌هایی که برای جوانان مطرح می‌کنیم را عملیاتی کنیم و در هیئت‌ها و مراسم‌ها و فضاهایی که جوانان در آن حضور دارند این موضوع‌ها را مطرح کنیم تا با دیدگاه‌های رهبرشان آشنا شوند.

این بانوی فرهنگی، معرفی جوانان نمونه در عرصه‌های مختلف را از دیگر برنامه‌های ارتباط با نوجوانان و آموزش حجاب دانست و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما باید در اتاق‌های اندیشه ورزمان این کارها و اقدامات را عملیاتی کنیم،

منبع: مهر
شناسه خبر: 1326854

مهمترین اخبار ایران و جهان: