نیوز سیتی!
16 تیر 1402 - 14:42

جنگ 33 روزه نماد شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی است

امام جمعه اردستان گفت: صهیونیست‌ها عقب‌نشینی بزدلانه داشتند و امید می‌رود که همچنان فلسطینیان مظلوم بر حق خود پافشاری کنند تا آزادی قدس شریف محقق شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان در خطبه‌های نمازجمعه ضمن دعوت به تقوای الهی، اظهار داشت: انسان‌ها باید در پیشگاه خداوند به یاد حساب، میزان و محاسبه باشند بنابر روایات کسی که عمل نیک انجام داده و تا روز قیامت با خود بیاورد، پاداش داده می‌شود و هرکس که با خودش گناه آورد در بهشت جایی ندارد.

وی افزود: ماه ذی‌الحجه ماه ولایت و امامت است آغاز آن با مناسبت‌های متعدد همراه بود و سپس به عید غدیر رسید روز مباهله را در پیش داریم این روز عظمت و افتخاری برای اهل‌بیت(ع) است.

دهشیری تصریح کرد: ۲۱ تیرماه روز عفاف و حجاب نامیده شده در سال ۱۳۱۴ هنگامی که رضاخان با همتای ترک خود تصمیم به حجاب‌زدایی گرفت مردان باغیرت و زنان طرفدار حجاب در مسجد گوهرشاد مشهد تجمع کردند که دشمن دین، ناموس و حجاب زنان را هدف گرفته است.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: مردم با چنگ و دندان و جان و مال خود، ایستادگی کردند تا حجاب از سر زنان نرود و عفت باقی بماند رهبر انقلاب فرمودند آنانی که کشف حجاب می‌کنند نمی‌دانند و اگر می‌دانستند در پشت پرده چه خبر است، این کار را نمی‌کردند.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف دستور الهی است، تصریح کرد: نباید در نهایت سادگی از کنار حجاب و عفاف گذشت و نسبت به آن بی‌توجهی کرد امید می‌رود خون‌های ریخته شده در این مسیر، گریبا‌ن‌گیر افرادی شود که می‌خواهند حجاب را کم‌رنگ کنند.

دهشیری با بیان اینکه در آستانه هجدهمین سالگرد جنگ ۳۳ روزه صهیونیست‌ها با حزب الله لبنان که به شکست مفتضحانه دشمنان منجر شد هستیم  تاکید کرد: صهیونیست‌ها عقب‌نشینی بزدلانه داشتند امید می‌رود فلسطینیان مظلوم بر حق خود پافشاری کنند تا آزادی قدس شریف محقق شود.

وی با اشاره به روز مالیات، یادآور شد: مالیات در همه‌ کشورها مرسوم است کسانی که از امکانات کشور استفاده می‌کنند باید مالیاتی بپردازند ان شالله مودیان مالیاتی هم انصاف را رعایت کنند.

دهشیری با اشاره به سفر استاندار اصفهان به اردستان، اضافه کرد: امیدواریم این سفرها صرف رفتن و آمدن نباشد و به مصوبه‌ها عمل شود و مردم نتایج این سفرها را مشاهده کنند.

پایان پیام/۶۳۱۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1340610

مهمترین اخبار ایران و جهان: