نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 21:19

برگزاری جشن های وصال با شعار ازدواج آسان و آسمانی در آذربایجان غربی

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت : هفته ازدواج امسال با محوریت برنامه های در راستای ازدواج آسان با شعار ازدواج آسان و آسمانی معرفی الگو های موفق و ترویج فرهنگ ازدواج برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سجاد بایرامی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به هفته ازدواج اظهارداشت: شعار امسال هفته "ازدواج آسان و آسمانی"است و در طول هفته بیش از ۴٠ عنوان برنامه با محوریت جشن های وصال توسط معاونت‌ فرهنگی و جوانان اداره کل برگزار می‌شود.

وی  با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم عنوان کرد: تجلیل از خادمین ازدواج، پیگیری و شتاب تسهیلات ازدواج با بانک های عامل، خدمات رایگان ازدواج توسط مراکز مشاوره رایگان، برگزاری کارگاه های آموزشی و غیره را جزو برنامه های این هفته است.

بایرامی گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها در جامعه کنونی پر کردن اوقات فراغت جوانان و فرزندن است در این راستا طی امسال ١٠٠ هزار نفر تحت پوشش برنامه‌های اوقات فراغت توسط ٨٠٠ هیات و ٩٠٠ باشگاه ورزشی از خدمات اداره بهره می گیرند.

وی عنوان کرد: ترویج ازدواج آسان،جریان سازی  فرهنگ سازی ، ترویج استفاده از مشاورهای قبل از ازدواج ، تامین هزینه ازدواج و مقابله با ازدواج های پر هزینه و تجمل گرایی از اهداف این مجموعه است.

بایرامی با اشاره به برگزاری جشن‌های وصال در استان آذربایجان‌غربی عنوان کرد: جشن های وصال با محوریت ازدواج آسان در مناطق محروم و کم برخوردار در شهرستانهای ماکو، چالدران، پیرانشهر،ارومیه برگزار شده است.

‍ مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: با حمایت جدی شخص استاندار و متولیان کشوری در همه شاخص ها رشد داریم و در حال حاضر دیپلماسی ورزشی به شدت جایگاه خوبی پیدا کرده و در حوزه های میزبانی‌ها، جذب گردشگر و توسعه اقتصادی موفق عمل شده است.

بایرامی خاطرنشان کرد: میزبانی والیبال جهانی در ارومیه نقطه عطف ورزش در استان است در این راستا ١٨ کشور به مدت ١٢ روز در ارومیه حضور خواهند داشت و ارومیه ویترین رسانه جهانی خواهد شد.

محمد سپهری معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش وجوانان آذربایجان‌غربی نیز در این نشست از همراهی اصحاب رسانه و سازمان های مردم نهاد در جهت کاهش مشکلات پیش رو تقدیر کرد هفته ازدواج قرارگرفته رویکرد رسانه محوری رسانه است ابزار نازل بر عملکرد به دنبال ارایه مسایل. برنامه ها و گزارشات است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1309154

مهمترین اخبار ایران و جهان: