نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 14:25

مقدم: موشک ابر فرا صوت «فتاح» پیام ایران مقتدر و مستقل را به دنیا مخابره کرد

عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی با اشاره به دستاورد جدید موشکی سپاه پاسداران گفت: موشک هایپرسونیک فتاح، به عنوان دستاورد بسیار پیشرفته سپاهیان ایران پیام ایران مقتدر و مستقل را به دنیا مخابره کرد.

احمدعلی مقدم عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در خصوص دستاورد جدید موشکی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی، گفت: موشک هایپرسونیک فتاح، دستاورد بسیار پیشرفته سپاهیان ایران است که غیرقابل انهدام و تهدیدی مستقیم برای آمریکا و رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی است، لذا کشورمان بوسیله این موشک با ویژگی های سرعت ۱۶هزار کیلومتر بر ساعت، برد بالا و عبور از تمام سامانه های سپر موشکی، می تواند در چند دقیقه مواضع اسرائیل خبیث را نشانه بگیرد و نابود کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اذعان کرد: موشک فتاح، یک فناوری فوق پیشرفته در سرعت، دقت، برد، مانورپذیری بالا و ابر فرا صوت است که قابلیت مانور در داخل و خارج از جو زمین را دارد لذا این موشک، اوج طراحی هوشمندانه دانشمندان ملی نسل شهید طهرانی مقدم است و سپاه ایران همواره با رونمایی از دستاوردهای شگفت انگیز و بی بدیل خود سبب تعجب و ترس دشمنان نظام جمهوری اسلامی و دور کردن هرگونه تهدید دشمن از کشورمان و منطقه می شود.

وی با تاکید بر اینکه موشک ابر فرا صوت فتاح، پیام ایران مقتدر و مستقل را به دنیا مخابره کرد، افزود: شاهکار سپاه، بومی سازی صنایع نظامی و دفاعی، خنثی سازی تحریم های همه جانبه اجانب و ساخت موشک هایی همچون: فتاح است لذا سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به همت سربازان مخلص و جهادی اش خاری همیشگی و رقیبی سخت برای استکبار و ایادی اش است و باید دشمنان نظام ما بدانند که هر وقت کشور ما را تهدید کنند دانشمندان خودکفا و خلاق ما از دستاوردی شگفت انگیز رونمایی خواهند کرد که مایه بهت جهانی است لذا دانشمندان ما را دست کم نگیرند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، در بخش دیگری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در اجتماع سی‌وچهارمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره)، و تاکید ایشان بر لزوم امیدآفرینی و تقویت ایمان برای داشتن ایرانی قوی، بهبود اوضاع اقتصادی و عزت ملی گفت: ایمان و امید، دو بال رسیدن کشور به پیشرفت و اقتدار ملی و جهانی است. به فرموده رهبر انقلاب سیاست امروز دشمن، یاس‌آفرینی است؛ چراکه دشمن پست با جنگ روانی و از طریق مایوس کردن ملت و جوانان ما با ادامه تحریم‌ها، تحمیل شرایط سخت اقتصادی و القای ناکارآمدی دولت و حاکمیت در کنترل آن، درصدد است تا اهداف استعماری خودش را پیاده کند اما بصیرت و امید و همچنین تقویت ایمان، راه چاره مقابله با این ترفند اجانب است.

وی اظهار داشت: امیدآفرینی در شرایط کنونی، وظیفه همگانی و واجب است؛ چراکه می‌توان به وسیله امید و تلاش ملی برای رونق و توسعه اقتصاد مقاومتی و درون‌زا بر مشکلات اقتصادی و معیشتی پیروز شد لذا مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و تقویت روحیه متحدانه و امیدوارانه سبب توسعه امور می‌شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: نگاه خوش‌بینانه به آینده، شاه کلید پیشرفت و موفقیت است؛ زیرا وارونه‌نمایی واقعیات و تحلیل‌های مغرضانه و سرپوش گذاشتن بر دستاوردهای امیدآفرین و مقتدرانه کشورمان، کار رسانه‌ای دشمن حقیر است که لازم است هر مسئولی با زبان و عمل جهادی خود مبلّغ امیدآفرینی باشد چون وقتی هر مسئول کار خودش را به بهترین نحو انجام دهد، قطعا ثمرات همه این تلاش‌ها برای مردم نمایان می‌شود و در نتیجه سبب رضایت‌مندی و امیدواری مردم می‌شود. همچنین اتحاد قوای سه گانه، وحدت و افزایش شعور سیاسی مردم و همدلی مسئولان و ملت از مهمترین زمینه‌های تحقق امیدآفرینی و ایجاد ایران مقتدر است.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «در دوران هوش مصنوعی، کوانتوم و اینترنت نمی‌شود با همان ابزارهای چهل سال قبل کار کرد و باید ابزارها متناسب با زمان باشند» در خصوص روش‌های جدید مقابله با ترفندهای دشمنان تشریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی هر روز در حال پیشرفت و کشف راه‌های جدیدی برای متوقف کردن سیر صعودی موفقیت‌های ما و وابسته‌کردن کشورمان به دانش و فناوری‌های خودشان هستند. پس باید با استفاده هرچه بیشتر از توان شرکت دانش‌بنیان و فناوری انرژی هسته‌ای در صنایع مختلف، به‌کارگیری نخبگان ملی و تقویت استعدادهای جوانان مستعد، به جنگ با دسیسه‌های روز دشمن رفت.

وی در پاسخ به اینکه مهمترین مولفه‌های امیدآفرین جامعه ما چه هستند و چگونه می‌شود این مولفه‌ها را افزایش داد و تقویت کرد، توضیح داد: رهبر انقلاب فرمودند «دشمن نمی‌خواهد بگذارد پدیده‌های امیدآفرین را ببینیم» و مهم‌ترین مولفه امیدآفرینی برای مردم، از جان و دل کارکردن و حضور جهادی و خالصانه هر مسئولی در پست و جایگاه خودش و همچنین افزایش مشارکت عمومی مردم است.

وی در ادامه بیان کرد: مثلا مردم که در انتخابات مختلف اعم از مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و ریاست جمهوری به صورت حداکثری مشارکت می‌کنند، انتظار دارند نمایندگان خود بعد از رسیدن به جایگاه، به وعده‌های خودشان عمل کنند. در این صورت مردم به آینده امیدوار می‌شوند که وکلایشان متعهد به شعارها و وعده‌هایشان هستند و در نتیجه مردم نیز به مسئولان اعتماد می‌کنند و توجهی به تبلیغات منفی رسانه‌های دشمن ندارند لذا همین اعتماد کردن سبب کار بیشتر و امید بیشتر در جامعه می‌شود.

مقدم ادامه داد: از اساسی‌ترین مولفه‌های امیدآفرینی در جامعه، سهولت دسترسی و تحقق وعده‌های داده‌شده در همه زمینه‌ها است؛ مثلا در بحث ازدیاد جمعیت، که معضل امروز جامعه ما پیری جمعیت است، باید مسئولان با سهولت تسهیلات فرزندآوری، سبب افزایش جمعیت شوند نه اینکه والدین چند فرزندی برای دسترسی به وعده وام، ماشین و زمین آنقدر سختی بکشند و سنگ‌اندازی از بانک‌ها و شرکت‌های خودرویی ببینند که ناامید شوند. بنابراین صداقت در گفتار و تلاش برای اثبات این صداقت، امیدآفرین، وحدت‌بخش و مقتدرکننده است.

دبیر جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری در استان کرمان در پایان تاکید کرد: کار دشمنان خارجی و نفوذیان داخلی، ناامیدسازی و دوقطبی‌کردن جامعه است و امیدواری و خدمت جهادی، بزرگترین موانع نفوذ دشمن هستند. بنابراین مسئولان باید با همت جدی، نواقص همه‌جانبه کارها را برطرف کنند تا دشمن را همچون گذشته ناامید و سرخورده کنند. هر کجا که همت جهادی با روحیه بسیجی آمیخته شده است شاهد پیشرفت‌های نخبگان داخلی و رونق داخلی بوده‌ایم و اگر متولیان فرهنگی نیز در این زمینه نقش پررنگ‌تری داشته باشند سبب رضایت‌مندی بیشتر مردم می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1280410

مهمترین اخبار ایران و جهان: