نیوز سیتی!
05 آذر 1402 - 15:29

تجلیل از بسیجیان برتر در جشنواره مالک اشتر اسلام آبادغرب

فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب گفت: جشنواره مالک‌اشتر برای تشکر و قدردانی از بسیجیان برتر و دارای نمره بالایی است که مأموریت‌ها و وظیفه خود را به شایستگی و زیبایی انجام می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام سید روح الله موسوی‌زمانی امام جمعه   شهرستان، حمیدرضا کرمی فرماندار، بهزاد یوسف‌وند فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب، حجت‌الاسلام مرادی  مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه، مسوولان رده‌های سپاه ناحیه اسلام آبادغرب و فرماندهان حوزه‌های تابعه برادر و خواهر؛ از برگزیدگان‌جشنواره مالک اشتر ناحیه اسلام آبادغرب تجلیل شد.

سرهنگ بهزاد یوسف‌وند فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب، اظهار کرد: بسیج بیش از ۲۲۰ شهید در دفاع از انقلاب و ارزش‌ها، تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

 

وی اشاره‌ای به تعابیر زیبای امامین انقلاب( امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری) از بسیج داشت و گفت: به تعابیر امامین انقلاب بسبج لشکر مخلص خداست، بسیج مدرسه عشق است،  اگر ما توجه به بسیج نداشته باشیم خطر سقوط در دامن ابر قدرت‌ها را به دنبال خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب بسیاری از پیشرفت‌های کشور را مرهون تفکر بسیجی دانست و گفت: حضور و آمادگی بسیج در عرصه‌های مختلف نشانه زنده بودن انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: طوفان‌الاقصی و حمله‌ای که گروه مقاومت و محور مقاومت بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کردند  از اثرات و ثمرات و تفکر بسیجی است.

یوسف‌وند اضافه کرد: با وجودی که بیش از ۴۵ روز است که از حملات رژیم صهیونیستی بر غزه می‌گذرد  ولی شاهد هستیم که هیچ دستاوردی برای رژیم صهیونیستی در پی نداشته؛ در واقع شکست غیرقابل ترمیمی بر پیکره  رژیم صهیونیستی وارد شده و این موضوع شکست واقعی صهیونیستی است.

وی در پایان، گفت: جشنواره مالک اشتر که سالانه در راستای تقدیر و تجلیل از رده‌های برتر و بسیجیان برگزار می‌شود، برای تشکر و قدردانی از بسیجیان برتر و دارای نمره بالایی است که در مأموریت‌ها و وظایف خود به شایستگی و زیبایی انجام داد‌ه‌اند.

 

حجت‌الاسلام سید روح الله زمانی‌موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب نیز در ادامه این مراسم، اظهار کرد: جشنواره مالک اشتر بدون یاد حاج قاسم سلیمانی معنا و مفهومی متفاوتی دارد. این جلسات و جشنواره‌ها هنوز یاد حاج قاسم می‌دهد.

وی از حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک بسیجی در تراز انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: اگر بخواهیم به این شاخصه‌های حاج قاسم  سلیمانی نزدیک شویم باید در ارتباط با مسائل تقوا، معنویت و عرفان خود گاهی وقت‌ها تجدیدنظر کنیم.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1585198

مهمترین اخبار ایران و جهان: