نیوز سیتی!
28 مهر 1402 - 23:29

رئیس ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات کشور و معاون سیاسی وزیر کشور بر لزوم هم افزایی همه مسوولان و نهادها برای فراهم کردن بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدتقی شاهچراغی جمعه شب در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز اظهار کرد: مردم غیور آذربایجان شرقی در مقاطع حساس تاریخی همواره طلایه دار صیانت از نظام، انقلاب و تمامیت ارضی کشور بوده اند. 

وی با اشاره به نقش مردم این دیار در هشت سال دفاع مقدس از شهید سردار باکری به عنوان الگو و نمونه ای از سربداران خطه آذربایجان در جبهه های جنگ تحمیلی یاد کرد.

معاون سیاسی وزیر کشور اضافه کرد: بدون شک عوامل و ساختارهای مختلفی در کمک به افزایش مشارکت مردم عزیز در انتخابات پیش رو نقش دارند، اما نقش علما و خطبا در تقویت همبستگی ملی و مشارکت عمومی ویژه است. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز در این دیدار گفت: خوشبختانه مشکلی در استان نداریم و همه درباره مسائل نظام هم افزایی دارند. 

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه آذربایجان شرقی، دولت باید توجه ویژه ای به این استان کند. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1544610

مهمترین اخبار ایران و جهان: