نیوز سیتی!
04 آذر 1402 - 09:47

سرد و گرم روزهای پاییزی در کرمانشاه

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه گفت: دمای هوا در روز سه‌شنبه تا بامداد چهارشنبه به طور نسبتا محسوس کاهش و در ادامه تا پایان هفته به آرامی افزایش خواهد یافت.

شهناز حق‌پرست، کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص وضعیت جوی استان طی هفته جاری، اظهار کرد: براساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، شرایط پایدار حال حاضر حاکم در جو استان، کم و بیش تا فراد (یکشنبه) ادامه دارد.

وی ادامه داد: این شرایط، به استثنای در بعضی ساعات رشد ابر و وزش باد؛ پدیده قابل توجه دیگری برای سطح استان نخواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی اشتان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این شرایط، در روز دوشنبه گذر موجی کوتاه، ضمن تشدید نسبی وزش باد، بارش پراکنده‌ای را برای سطح استان به‌دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: احتمال بارش، در نواحی شمالی و غربی بیشتر به نظر می‌رسد. با عبور این موج، مجددا از اواسط سه‌شنبه تا پایان هفته شرایط پایداری در سطح استان حاکم می‌شود و در این بازده زمانی پدیده حاصی را برای جو منطقه پیش‌بینی نمی‌کنیم.

حق‌پرست تصریح کرد: دمای هوا تا روز دوشنبه در غالب نقاط تغییرات چندانی نخواهد داشت، در روز سه‌شنبه تا بامداد چهارشنبه به طور نسبتا محسوس کاهش و در ادامه تا پایان هفته به آرامی افزایش خواهد یافت.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583554

مهمترین اخبار ایران و جهان: