نیوز سیتی!
01 آبان 1402 - 19:28

رشد 35 درصدی صدور مجوز سرمایه گذاری در قشم

مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم از صدور و تمدید 1531 فقره مجوز فعالیت اقتصادی در 6 ماهه نخست سال جاری در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید مسعود آل عبایی مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی منطقه آزاد قشم امروز با بیان این خبر، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تعداد 437 مجوز سرمایه گذاری در حوزه های صنعتی، بازرگانی، خدماتی و پیمانکاری برای فعالان اقتصادی متقاضی در منطقه آزاد قشم صادر شده که است.

وی ادامه داد: از این تعداد مجوزهای صادر شده، 79 مورد مربوط به بخش صنعتی، 196 مورد مرتبط به بخش خدماتی و پیمانکاری و 162 فقره مربوط به حوزه تجارت و بازرگانی است.

مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه در این مدت 1094 فقره مجوز نیز در حوزه‌های مختلف اقتصادی در منطقه آزاد قشم تمدید شده، افزود: از این تعداد 158 فقره مجوز در حوزه صنعت، 460 مجوز مرتبط با بخش خدماتی و گردشگری و 476 فقره مجوز در حوزه تجارت برای فعالان اقتصادی می‌باشد.

به گفته آل عبایی؛ تعداد مجوزهای سرمایه گذاری صادر و تمدید شده از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب بیش از 35 و 22 درصد رشد دارد.

مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: فعالان اقتصادی جهت برخورداری از معافیت های مالیاتی مرتبط با فعالیت در منطقه آزاد قشم باید در زمان مقرر برای تمدید مجوز خود اقدام کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1548054

مهمترین اخبار ایران و جهان: