نیوز سیتی!
10 آبان 1402 - 12:52

ثبت ۷ میلیون تخلف تردد سرعت غیرمجاز درمحورهای مواصلاتی استان اردبیل

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل گفت: در ۷ ماه گذشته بیش از ۷میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امید نسیمی امروز در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل-آستارا اظهار کرد: در ۷ ماه گذشته  بیش از ۷میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است و سرعت متوسط استان ۷۲ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر ترددکنندگان به علائم راهور در جاده توجه کنند. 

وی افزود: محورهای بران-سه راهی سربند، گرمی-بیله سوار و مشگین شهر –کنگرلو را جزوه محورهای پرتردد تخلف سرعت غیرمجاز است که در ۷ ماهه گذشته ۲۴۵ هزار و ۷۳۶ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور بران-سه راهی سربند، ۱۹۶ هزار و۹۸۴ تردد در محور گرمی –بیله سوار و ۱۹۶ هزار و۱۱۳ تردد نیز در محور مشگین شهر-کنگرلو ثبت شده است. 

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل تصریح کرد: در این مدت ۵۹۰ هزار و۶۱۳  تردد تخلف سبقت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شده است که در مدت یاد شده ۱۱۹ هزار و ۶۹۱ تردد در محور آستارا - اردبیل، ۶۸ هزار و۶۶۴  تردد در محور اردبیل - سرچم و بیش از ۵۹  هزار تخلف تردد سبقت غیرمجاز در محور اسالم - خلخال به ثبت رسیده است. 

نسیمی گفت: در۷ ماهه گذشته ۱۸ میلیون و۹۴۲ هزار و۵۳۷ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل را شاهد بودیم که یک میلیون و ۸۶۷ هزار و ۵۶۹ تردد در محور آستارا - اردبیل و یک میلیون و۳۶۷ هزار و۹۸۸  تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محور اردبیل-نیر ثبت شده است. 

وی یادآور شد: ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و۴۱ دوربین نظارت تصویری رادر محورهای استان اردبیل فعالیت می کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1557610

مهمترین اخبار ایران و جهان: