نیوز سیتی!
19 آبان 1402 - 16:16

امام جمعه قشم: کمبود بنزین و صف‌های طولانی گاز شایسته مردم هرمزگان نیست

امام جمعه قشم گفت: کمبود بنزین و صف‌های طولانی گاز شایسته مردم هرمزگان نیست و مسؤولان فکری به حال این وضعیت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین حاجبی، امام جمعه قشم در خطبه نماز جمعه این هفته ضمن اشاره به روز علم در خدمت صلح و توسعه اظهار کرد: آنچه مورد تاکید امامین انقلاب بوده‌است، این است که ما نباید به سواستفاده علم و دانش در مسائل مانند آنچه که غرب به کار می‌برد، بپردازیم.

وی افزود: علم می‌تواند هم در خدمت علم و توسعه قرار گیرد و هم می‌تواند آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد را به همراه داشته‌باشد.

امام جمعه قشم با تاکید بر ریشه‌کن کردن صهیونیسم‌ها خاطرنشان کرد: دنیا شاهد جنایات صهیونیسم‌هاست اما سکوت اختیار کرده‌است و به همین دلیل ما باید بدانیم که موشک‌سازی شهید تهرانی مقدم‌ها برای نابودی این غده سرطانی است تا منطقه بتواند روی صلح و آرامش را ببیند.

وی اضافه کرد: علت اینکه امریکا پول‌های مردم ایران را در بانک بلوکه کرده‌است این است که با کشورهای استعمارگر با استقلال کشورها منافع خود را در خطر می‌بینند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجبی در ادامه عنوان کرد: امروز شما می‌بینید که همچنان غزه مظلوم نماد مقاومت و خط مقدم جبهه حق علیه باطل است.

وی ادامه داد: نبرد الاقصی صهیونیسم‌ها را گیج کرده‌بود اما امریکایی‌ها آن‌ها را نجات داد.

امام جمعه قشم با اشاره به موضوع کمبود سوخت بیان داشت: کمبود بنزین و گاز و صف‌های طولانی گاز و بنزین و سخت‌گیری تعرفه‌های بنزین شایسته مردم هرمزگان نیست.

وی افزود: شرکت پالایش پخش در مقابل مردم است نه در کنار مردم و هم تاجر است و هم ظالم. 

حجت‌الاسلام حاجبی گفت: در مسئله گاز رسیدگی جدی به مسئله گازرسانی و افزایش گاز در استان هرمزگان و خصوصا در قشم باید در دستور کار قرار گیرد تا مردم در صف‌های طولانی گاز معطل نشوند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1567298

مهمترین اخبار ایران و جهان: