نیوز سیتی!
21 مهر 1402 - 00:05

رونمایی از پوستر هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوان در اصفهان

قائم مقام وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با رونمایی از پوستر هفتمین المپیاد فیلم‌سازی گفت: سرمایه‌گذاری حوزه کودک و نوجوان سود است و بزرگترین سرمایه هر ملت کودکان و نوجوانان هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید محمد هاشمی، قائم مقام وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  امشب پنجشنبه بیستم مهرماه- در مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با تشکر از دست‌اندرکاران این رویداد سینمایی اظهار کرد: المپیاد فیلمسازی یکی از کارهای نو و آینده‌ساز برای سینمای ایران است. 

وی افزود: هرچه در حوزه کودک و نوجوان سرمایه‌گذاری کنیم سود است زیرا بزرگترین سرمایه معنوی هر ملت کودکان و نوجوانان هستند و امیدواریم با تربیت این نسل کاری کنیم که افتخار به گذشته و امید به آینده را در آن‌ها تقویت کنیم. 

وحید ملتجی، دبیر هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوان نیز گفت: علاقه‌مندان تا ۱۳ آبان فرصت دارند برای حضور در جشنواره اعلام آمادگی کنند. 

وی با بیان اینکه هدف این المپیاد ایجاد عدالت آموزشی است، افزود: زمان برگزاری المپیاد از زمان برگزاری جشنواره جدا شده تا اعتبار آن حفظ شود. 

دبیر هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوان اظهار کرد: تعداد ثبت نام‌کنندگان تا امروز از تعداد کل شرکت‌کنندگان دوره‌های قبل پیشی گرفته است. 

در پایان از پوستر هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوان با حضور هنرمندان و مسؤولان رونمایی شد. 

پایان پیام/۶۳۱۳۹/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1536554

مهمترین اخبار ایران و جهان: