نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 12:44

بهبود معیشت مردم مطالبه جامعه مدرسین از رئیس مجلس

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دغدغه‌های مهم مجلس باید بهبود وضعیت معیشت مردم باشد و مجلس باید هرچه در توان دارد در این خصوص انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری شب گذشته در دیدار با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: رشادت‌های بسیجیان در دوران دفاع مقدس کاملاً مشهود بود و امروز هم که به ظاهر جنگی وجود ندارد، بسیج و بسیجیان در کنار مردم به خدمت گذاری مشغول هستند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی عنوان داشت: حوادثی که امروز در غزه میگذرد، از کشتار کودکان گرفته تا بمباران بیمارستان‌ها و نسل کشی بی‌سابقه یا کم سابقه‌ای که در حال وقوع است را تسلیت عرض می‌کنم.

امام جمعه قم همچنین خطاب به رئیس مجلس تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های مجلس باید بهبود وضعیت معیشت مردم باشد و مجلس باید هرچه در توان دارد در این خصوص انجام دهد.

در ادامه جلسه، اعضای شورای عالی جامعه مدرسین به بیان نقطه نظرات، دیدگاه‌ها، ابهامات، سؤالات و مطالبات خود از مجلس شورای اسلامی پرداختند.

لزوم توجه به تورم ناشی از کسری بودجه در تدوین بودجه سال آینده، افزایش قیمت اجاره بها و مشکلات مردم برای تأمین مسکن، برنامه ریزی برای رشد جمعیت، لایحه عفاف و حجاب، مشکلات مربوط به آیین نامه واردات خودرو و افزایش قیمت خودروهای داخلی و تأکید بر بهبود وضعیت رفاهی مردم  از جمله سرفصلهای سخنان اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این جلسه بود.

پایان پیام/78030

منبع: فارس
شناسه خبر: 1576254

مهمترین اخبار ایران و جهان: