نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 14:57

دعوت شهردار اصفهان از دغدغه‌مندان برای تقویت تولیدات فرهنگی

شهردار اصفهان گفت: بر اساس فهم‌مان از کار تبلیغاتی و فرهنگی محصولات خوبی تحت عنوان گرافیک شهری تولید شده و از همه دغدغه‌مندان دعوت می‌کنیم شهرداری را برای تولیدات بهتر کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان در هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ستاد سفر شهرستان از مدتی قبل تشکیل شد، اظهار کرد: در جلسات متعدد، به دستگاه‌های مختلف اعلام کردیم شهرداری در حد بضاعت در تمام حوزه‌ها خصوصاً در حوزه فرهنگی به میدان آمده و خواهد آمد و تلاش این است شهر را بر اساس مهندسی تبلیغاتی پوشش دهیم اما شاید بضاعت‌مان در حد شهر نباشد و در این راستا از ایده‌ها نیز استقبال خواهیم کرد. 

وی یادآور شد: بر اساس فهم‌مان از کار تبلیغاتی و فرهنگی محصولات خوبی تحت عنوان گرافیک شهری تولید شده و از همه دغدغه‌مندان دعوت می‌کنیم شهرداری را برای تولیدات بهتر کمک کنند.

قاسم‌زاده اظهار کرد: شهرداری از نظر پشتیبانی مالی، طراحی و اجرا همیشه در صحنه بوده اما در حد بضاعت حضور داریم و تلاش داریم فعالیت عالمانه باشد، شهر تنوع دارد و دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف نیز امکان حضور در عرصه تبلیغاتی و فرهنگی را دارند. 

قاسم‌زاده گفت: همراهی شورای شهر و شهرداری باعث شد امسال مهیاتر از دیگر سال‌ها به استقبال نوروز برویم و از مهمانان عزیز نیز انتظار داریم به شخصیت فرهنگی، مذهبی و ایثار و شهادت اصفهان احترام بگذارند.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1074454

مهمترین اخبار ایران و جهان: