نیوز سیتی!
27 اسفند 1401 - 10:37

ضرورت بازنگری در طرح آمایش سرزمینی مازندران

ساری- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران بازنگری طرح آمایش سرزمینی را در استان ضروری دانست و گفت: این سند راهبردی و آینده نگر است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرج الله فتح الله پور صبح شنبه در شورای برنامه ریزی استان با اظهار این که آمایش سرزمین استان مازندران تهیه شده است، افزود: در استان‌های مختلف بازنگری طرح آمایش سرزمین انجام شد و این طرح باید در مازندران نیز مورد بازنگری قرار گیرد.

وی از برپایی جلسات با استان‌های مختلف منطقه یک خبر داد و گفت: مازندران دبیرخانه منطقه یک آمایش سرزمین به شمار می‌رود و باید برای تکمیل این سند راهبردی اقدام کنیم.

وی با عنوان این در سند آمایش توصیه‌های سیاستی و راهبردی وجود دارد، گفت: در این سند مشخص می‌شود کخه توسعه آینده استان باید به چه سمتی برود.

فتح الله پور آمایش سرزمینی را معادل عدالت سرزمین ذکر کرد و گفت: فعالیت‌ها براساس نیازهای راهبردی و سند راهبردی کشور باید صورت گیرد.

وی با اظهار این که آمایش سرزمین کلان نگر هست نه نقطه نگر تصریح کرد: آمایش سرزمین جامع نگر بوده و مسائل و موضوعات مختلف در آن مدنظر قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران افزود: آمایش سرزمین آینده نگر بوده و مباحث مربوط به توسعه آتی در آن لحاظ می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1098654

مهمترین اخبار ایران و جهان: