نیوز سیتی!
23 شهریور 1402 - 17:07

تفاوت‌های قومی و مذهبی مانع ایجاد اتحاد ملی نیست

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: دشمن برای عملیاتی کردن نقشه‌های خود در راستای از بین بردن اتحاد ملی و امنیت ملی برنامه‌ریزی کرده که مسئولان و مردم باید نسبت به این موضوعات هوشیار باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، درباره فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از مردم استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی، اظهار کرد: دشمن اتحاد ملی و امنیت ملی ما را هدف قرار داده و در این زمینه تفاوت های قومی و مذهبی را محوری برای ایجاد تفرقه دیده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه فرمایشات روشنگرانه حضرت آقا تمام نقشه های دشمن را با آگاهی بخشی نقش بر آب می کند، افزود: هرگاه در منطقه ای فتنه ای برپا شده، مردم همان خطه در خاموش کردن آتش های آن نقش اساسی داشته اند.

وی بر همین اساس تصریح کرد: دشمن برای عملیاتی کردن نقشه های خود برنامه ریزی کرده از این رو مسئولان و ملت همیشه در صحنه باید هوشیار باشند تا در شرایط سخت و حساس اجازه سوءاستفاده دشمن را ندهند.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با اشاره به اهمیت رسیدگی به وضعیت استان های کمتربرخوردار همچون سیستان و بلوچستان که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفت، تصریح کرد: توجه و رسیدگی بیشتر دولت ها به این مناطق باعث می‌شود مردم با انگیزه بیشتری زندگی کرده و اقدام به مهاجرت هایی که هم به آنها و هم به کشور آسیب می زند، نکنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1499510

مهمترین اخبار ایران و جهان: