نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 12:48

بیش از ۱۰۰۰ طرح همزمان با هفته دولت در کرمان بهره برداری می شود

کرمان- استاندار کرمان گفت: در هفته دولت بیش از هزار طرح با بیش از ۲۷ هزار میلیارد تومان اعتبار در بخش دولتی و خصوصی و شهرداریها افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی فداکار در نشست خبری به مناسبت هفته دولت گفت: عمده ترین پروژه‌ها در حوزه راه‌ها است و بخش‌های مختلفی از جاده‌ها دو بانده می‌شوند، در حوزه آموزش و پرورش و بهداشت و درمان هم پروژه‌های زیادی افتتاح می‌شود.

وی ضمن تاکید بر این موضوع که مدیران دستگاه‌های مختلف باید پاسخگوی خبرنگاران باشند، افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است که بیشتر دستگاه‌های اداری و مدیران نشست خبری با رسانه‌ها برگزار کنند و پاسخگوی دغدغه‌های آنها باشند.

فداکار با اشاره به اینکه با اقداماتی که انجام شده رتبه کسب و کار استان کرمان از رتبه ۳۱ به ۱۶ رسیده که امیدوارکننده است، گفت: معطل کردن پروژه‌ها به صلاح استان نیست و نباید برای پروژه‌های اشتغال‌زایی در استان مانع ایجاد کرد.

استاندار کرمان گفت: در هفته دولت بیش از هزار طرح با بیش از ۲۷ هزار میلیارد تومان اعتبار در بخش دولتی و خصوصی و شهرداری‌ها افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.

همچنین در این نشست خبرنگاران دغدغه‌ها و مسائل مهم در حوزه‌های مختلف اقتصادی عمرانی سیاسی امنیتی گردشگری و تاریخی، میراث فرهنگی و اجتماعی مطرح کردند.

«رحمان جلالی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز گفت: آخرین تدابیر ستاد اربعین بیشتر در حوزه حمل و نقل و اسکان و تغذیه در مرز بوده در بخش حمل و نقل دو شرکت هواپیمایی پرواز به سمت نجف و بغداد داشتند و با پیگیری‌های انجام شده چهار پرواز فوق العاده به ناوگان هوایی افزوده شد و امروز نیز اعزام زائران از راه آهن آغاز می‌شود و در بخش ناوگان زمینی نیز با همراهی معادن وعده‌های داده شده را پیگیری می‌کنیم.

وی گفت: آخرین آمار ثبت شده در سامانه پیش ثبت نام وزارت کشور ۱۲۴۹ نفر بوده و ۸۵ درصد از این آمار را آقایان و ۱۵ درصد را خانمها تشکیل می‌دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1463698

مهمترین اخبار ایران و جهان: