نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 15:14

موکب های پذیرایی زائران رضوی در استان سمنان برپا شد

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه در آستانه اربعین حسینی و برای پذیرایی از زائران رضوی عبوری از استان، موکب های ویژه ایام اربعین برپا شده است، گفت: اقلام مورد نیاز موکب ها تامین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان ضمن اشاره به ایام اربعین حسینی بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و قرار داشتن در مسیر زائران امام رضا (ع) این روزها استان مملو از زائران عبور می‌شود، تاکید کرد: برای پذیرایی از زائران موکب هایی برپا شده است.

وی با بیان اینکه لازم است تا موکب‌های خدمات رسانی به زائران رضوی در ایام اربعین تا بعد از عزاداری رحلت رسول الله (ص) برپا باشند، افزود: اقلام مورد نیاز این موکب ها توسط مسئولان تأمین شود.

نظارت بر بازار

استاندار سمنان همچنین به تأمین اقلام مورد نیاز مردم و هیئت‌های مذهبی نیز در این ایام تاکید کرد و بیان داشت: سازمان صمت و جهاد کشاورزی و همچنین دیگر اعضای ستاد تنظیم بازار بر توزیع اقلام اساسی مورد نیاز مردم نظارت داشته باشند.

هاشمی خواستار رصد دقیق بازار ایام پایانی ماه صفر و ایام آغاز سال تحصیلی جدید شد و گفت: این نظارت‌ها با اولویت اقلام اساسی، البسه و کیف و کفش و لوازم التحریر تقویت شود.

وی از خرید تضمینی ۷۶ هزار تن گندم نیز در استان سمنان خبر داد و افزود: پرداخت مطالبات گندم کاران استان در اولویت باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1483210

مهمترین اخبار ایران و جهان: