نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 13:08

۸۸ زائر در چذابه از خدمات درمانی بهره‌مند شدند

اهواز- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۸۸ زائر اربعین حسینی در مرز چذابه با مراجعه به مراکز درمانی، درمان و با حال خوب مرخص شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهنگ کره‌بندی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای به خدمات ارائه شده توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پنجمین روز استقرار در مرز چذابه اشاره کرد و افزود: در مورخ ۳۱ مردادماه ۱۴۰۲، ۲۲ مأموریت اورژانسی با مشکلات گرمازدگی، گوارشی، قلبی و تنفسی توسط اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز انجام شده که ۱۷ بیمار به صورت سرپایی در محل درمان و پنج بیمار به بیمارستان اعزام شدند.

وی به تعداد کل مراجعان به درمانگاه مرزی چذابه و سالن سرد در شبانه‌روز گذشته اشاره کرد و گفت: تعداد ۸۸ نفر با مشکلات گرمازدگی، گوارشی، تنفسی و قلبی به درمانگاه مرزی چذابه مراجعه کردند که تنها یک مورد اعزام به بیمارستان‌های پشتیبان صورت گرفت و مابقی بیماران در محل درمان و ترخیص شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز یادآور شد: اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تعداد ۲۲ آمبولانس، ۶ اتوبوس آمبولانس و ۶ موتورلانس در حال ارائه خدمت در مرز چذابه است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465998

مهمترین اخبار ایران و جهان: