نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 13:11

آغاز برنامه‌های هفته دولت در استان بوشهر/ عطرافشانی گلزار شهدا

بوشهر- ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر با غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای مرکز استان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار بوشهر صبح پنج شنبه در این آئین با تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت سال جاری هزار و ۱۵۹ طرح با اعتبار ۲۶۹ هزار و ۹۲۶ میلیارد تومان در سطح استان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

احمد محمدی‌زاده تصریح کرد: از مجموع هزار و ۱۵۹ طرح افتتاحی و آغاز عملیات اجرایی در هفته دولت استان بوشهر، یک هزار و ۷۶ طرح با اعتبار ۱۹ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان طرح عمرانی و ۸۳ طرح اقتصادی با اعتبار ۲۵۰ هزار و ۴۸۶ میلیارد تومان را شامل می‌شود.

وی عنوان کرد: از مجموع برنامه‌های این هفته، ۹۱۰ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۵۵ هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۲۴۹ طرح با اعتبار ۱۴ هزار و ۲۴۱ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

محمدی‌زاده افزود: در نخستین روز از هفته دولت پروژه‌های ۲ شهرستان تنگستان و دشتی افتتاح و عملیاتی می‌شود.

وی یادآور شد: در شهرستان تنگستان از ۱۴۴ طرح با ۲ هزار و ۹۷۱ میلیارد تومان اعتبار، ۱۱۵ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۲۹ طرح آغاز و ۱۵ برنامه شاخص فرهنگی انجام می‌شود.

محمدی‌زاده اظهار کرد: در شهرستان دشتی از ۱۳۶ طرح با اعتبار ۵۱۹ میلیارد تومان، ۱۰۳ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۳۳ طرح آغاز و ۳۰ برنامه شاخص اجرایی می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466010

مهمترین اخبار ایران و جهان: