نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 10:30

۲۳ هزار دانش آموز کردستانی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هستند

سنندج - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: هم اکنون ۲۳ هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طوسی یکشنبه شب در مراسم اهدای ۲ هزار و ۳۰۰ بسته تحصیلی به دانش آموزان نیازمند سنندجی، اظهار کرد: این تعداد بسته تحصیلی از طرف موقوفه ماه رخسار معتمد وزیری به تمام دانش آموزان نیازمند منطقه منفصل شهری «ننله» اهدا شده و ارزش ریالی هر یک از این بسته‌ها در حدود ۱۳ میلیون ریال است.

وی افزود: موقوفه ماه رخسار معتمد وزیری در مناسبت‌های مختلف همکاری بسیار خوبی با این نهاد دارد و در زمینه کمک به ایتام و خانواده‌های نیازمند کمک‌های چشمگیری اهدا کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان اظهار کرد: هم اکنون ۲۳ هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان است که امید است با کمک خیران تمامی نیازهای تحصیلی این دانش آموزان تأمین شود.

طوسی خاطرنشان کرد: این نهاد هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس و در جهت ترویج سنت حسنه نیکوکاری و گسترش استفاده از ظرفیت خیران و کمک به اقشار نیازمندان نسبت به تأمین لوازم التحریر و نیازهای تحصیلی مددجویان اقدام می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1495810

مهمترین اخبار ایران و جهان: