نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 23:30

خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی تا پایان ماه صفر ادامه دارد

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی و زوار امام رضا (ع) تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد آهکی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی و زوار امام رضا (ع) تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: از ابتدای طرح اربعین بالغ بر ۱۵ هزار و ۵۰۰ زائر در قالب ۶۴۲ سرویس توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان به مرزهای مهران و خسروی رهسپار شده‌اند و این عملیات تا به امروز ۱۴ شهریور نیز ادامه داشت.

وی افزود: از ابتدای طرح اربعین ۲۸ مرداد تا امروز ۱۴ شهریور ماه افزون بر ۱۶ میلیون و ۷۰۹ هزار تردد با سامانه‌های تردد شمار استان به ثبت رسیده است و این آمار افزایش ۶.۲ درصدی ترددها را نسبت به مدت مشابه پارسال نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان آهکی با اشاره به تردد در همدان گفت: خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی و همچنین با توجه به پیش رو بودن ایام شهادت امام رضا (ع) و تردد مشتاقان زیارت امام هشتم از سمت استان‌های غربی به سمت مرکز کشور و قرار گرفت کریدور مرکز به غرب در استان همدان، خدمات رسانی به عزیزان نیز تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

آهکی خاطرنشان کرد: با توجه به اوج بازگشت زائران اربعین حسینی عوامل راهداری در پایانه مرزی برکت مهران مستقر هستند و تا بازگشت کامل زوار در خدمت این عزیزان خواهند بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1487254

مهمترین اخبار ایران و جهان: