نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 18:15

امیر قلعه نویی: با من بد هستید به مملکت ضربه نزنید!

سرمربی تیم ملی ایران بار دیگر نسبت به منتقدان خود واکنش نشان داد و گفت: نمی دانم چرا سکوت کرده اند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ابتدای تمرین امروز با خبرنگاران درباره آخرین شرایط این تیم و همچنین دیدار با بلغارستان و بازی پیش رو مقابل آنگولا صحبت کرد که در پی می‌خوانید:

او درباره برد یک بر صفر ایران مقابل بلغارستان در دیدار تدارکاتی گفت: بلغارستان قدرت نزول کرده فوتبال اروپا بود. در گذشته ستاره‌های بسیار بزرگی داشته، الان دنبال برنامه‌ریزی خوب و جوان‌گرایی است تا به گذشته خود بازگردد. از میزبانی آن‌ها نیز باید نهایت تشکر را داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی ایران درباره عملکرد شاگردان خود در این دیدار افزود: این بازی دستاوردهای خیلی خوبی برای ما داشت. به نتیجه اصلا کار ندارم ولی نوع بازی، بازی هجومی، ساختار دفاعی، نخوردن گل و اینکه به آن‌ها موقعیت آنچنانی ندادیم یکی از نکات مهم بازی بود. تنها ایرادی که من از بازیکنان گرفتم و امروز هم در جلسه گفتم، نگرش ما نسبت به موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم. آن را باید عوض کنیم. اولین موقعیت شاید آخرین موقعیت ما باشد و نهایت استفاده را داشته باشیم.

قلعه نویی با وجود برد اقتصادی مقابل بلغارستان و تاکیدی که خود با بیان جمله «اصلا نتیجه اش مهم نیست» داشت، بار دیگر فرصت تاختن به منتقدانش را پیدا کرد و گفت: اولین بازی که داشتیم با روسیه و کنیا بود. خیلی‌ها انتقاد کردند. دیگر بازی آسان در فوتبال دنیا نیست. ایتالیا مساوی می‌کند و آلمان شکست می‌خورد. اوکراین با انگلیس مساوی کرد. دوستانی که آن حرف‌ها را می‌زدند نمی‌دانم چرا سکوت کرده‌اند که البته از روی دشمنی بود.

سرمربی تیم ملی ایران افزود: قطر را ببینید. با همه امکانات و ارتباطاتی که دارد، مشکل مالی ندارد اما با کنیا و روسیه هم بازی می‌کند. نمی‌دانم چرا آقایان سکوت کرده‌اند. برای زدن امیر قلعه‌نویی به مملکت خودتان ضربه نزنید. دنبال کمک به تیم ملی باشید. بهانه نیاورید که چرا با روسیه و کنیا بازی کردند. در آن زمان توانستیم آن کار را کنیم.

ادامه دارد...

منبع: مهر
شناسه خبر: 1493354

مهمترین اخبار ایران و جهان: