نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 15:07

شاخص‌های تخلفات در استان سمنان روند کاهشی داشته است

سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از روند کاهشی شاخص‌های تخلفات در استان خبر داد و گفت: آمار سرقت طی شش ماهه اول سال جاری کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جعفر عبدالهی ظهر شنبه آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان به میزبانی سالن اجتماعات دادگستری کل استان، با بیان اینکه امنیت پایدار در استان سمنان وجود دارد، تاکید کرد: با مدد و مساعدت شورای تأمین استان، ارکان امنیتی تا قضائی، انتظامی و نظامی شاهد امنیت پایدار در استان هستیم.

وی با بیان اینکه شاخص‌های تخلفات در استان سمنان روند کاهشی داشته است، افزود: در ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد کاهش اعداد و ارقام در حوزه سرقت بودیم.

رئیس کل دادگستری استان سمنان از کاهش تجاوز به عنف و اکراه در استان طی شش ماهه اول سال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در مقوله سرقت مسلحانه و قتل در سراسر استان شاهد روند کاهشی هستیم.

عبدالهی همچنین گفت: استان سمنان، استان بی دغدغه‌ای است، به اعتبار اینکه به صورت شبانه روزی وقت خود را برای ساماندهی هرچه بیشتر امور به کار گرفتیم.

محمد شریف ابراهیمی دادستان سابق مرکز استان سمنان نیز در سخنانی کوتاه گفت: نگاه دلسوزانه به افراد شاغل تحت مدیریت مجموعه، گوش شنوا برای مردم بودن و کاهش پرونده‌های ورودی از طریق اجرای طرح‌های فشرده از جمله اقداماتی بود که در مجموعه دادستانی استان صورت گرفته است.

به گزارش مهر، محمد تقی گلی در این مراسم به عنوان دادستان مرکز استان سمنان معرفی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1491254

مهمترین اخبار ایران و جهان: