نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 12:51

آمادگی فرودگاه مشهد برای اعزام زائران اربعین

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی از آمادگی فرودگاه‌های مشهد و سبزوار جهت اعزام زوار اربعین حسینی خبر داد و گفت: فرودگاه سبزوار تا پایان عملیات بازگشت زوار حسینی، به‌صورت ۲۴ ساعته به مردم خدمات‌رسانی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود امانی‌بنی با بیان اینکه فعالیت رسمی فرودگاه‌ها برای عملیات اربعین‌حسینی آغاز شده است، اظهار کرد: برنامه سفر زائران اربعین‌حسینی از ۱۰ روز قبل تا ۱۰ روز بعد از آن خواهد بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به‌صورت روزانه ۲۴ پرواز رفت و برگشت به مقصد عراق از فرودگاه مشهد انجام می‌شود، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، فرودگاه مشهد و سبزوار آمادگی اعزام زائران عتبات عالیات را به‌صورت کامل دارند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: در همین راستا تا پایان عملیات اعزام و بازگشت اربعین امسال، فرودگاه سبزوار را ۲۴ ساعته اعلام کردیم تا در صورتی که مشکلی برای فرودگاه مشهد، رخ دهد، شرکت‌های هواپیمایی دغدغه و نگرانی از بابت اعزام زوار نداشته باشند و در واقع فرودگاه سبزوار جایگزین فرودگاه مشهد، خواهد بود.

امانی بنی ضمن تاکید بر آمادگی کامل فرودگاه سبزوار برای پوشش‌دادن اعزام زوار اربعین حسینی از استان‌های خراسان‌رضوی و جنوبی تصریح کرد: در مجموع برنامه‌ریزی خوبی انجام شده تا هم به تعداد پرواز و هم تعداد صندلی‌ها توجه لازم را داشته باشیم و بتوانیم تمام تقاضا‌ها در بازه عملیات اعزام و بازگشت زوار اربعین حسینی را پوشش دهیم.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1428710

مهمترین اخبار ایران و جهان: