نیوز سیتی!
03 مرداد 1402 - 07:37

کشف ۱۷۳ کیلوگرم تریاک در یک عملیات مشترک پلیس

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۱۷۳ کیلو و ۲۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی با همکاری پلیس سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار سعید مطهری زاده، فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی اظهار کرد: طی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاقچیان مواد مخدر که قصد انتقال بار سنگین مواد از استان سیستان و بلوچستان به خراسان شمالی را داشتند شناسایی شدند.  

وی گفت: ماموران با همکاری و تبادل اطلاعات با پلیس سیستان و بلوچستان، قاچاقجیان مواد مخدر را در محور دشتک به زاهدان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه اقدام به متوقف ساختن خودرو کردند و پس از بازرسی خودرو مقدار ۱۷۳ کیلو و ۲۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و سه نفر در همین رابطه دستگیر و ۲ دستگاه خودروی ۴۰۵ نیز توقیف شد.  

این مقام ارشد انتظامی افزود: پلیس با هرگونه جرائم مراتبط با مواد مخدر با جدیت هرچه تمام‌تر برخورد کرده و از شهروندان می‌خواهیم برای حفظ جوانان از دام اعتیاد هرگونه اطلاعات در این رابطه را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1400210

مهمترین اخبار ایران و جهان: