نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 11:06

۵۶۰ گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی سمنان حضور دارند

سمنان- استاندار سمنان ضمن اشاره به آغاز رزمایش ۱۰ روزه خدمت رسانی موسوم به جهادگران فاطمی سه در استان گفت: ۵۶۰ گروه جهادی در این رزمایش حضور دارند که نشان از ظرفیت‌های خوب استان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح سه شنبه در مراسم آغاز به کار رزمایش جهاد گران فاطمی سه در مصلای سمنان بیان کرد: همزمان با شهرستان سمنان در سراسر استان، سومین رزمایش جهادگران فاطمی با حضور بیش از ۵۶۰ گروه جهادی آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه استان سمنان دارای یک هزار و ۳۰۰ گروه جهادی فعال است، افزود: این موضوع نشان از ظرفیت‌های خوب محرومیت زدایی و خدمت رسانی مردمی در استان دارد.

استاندار سمنان با بیان اینکه رزمایش جهاد گران فاطمی سه از امروز به مدت ده روز در استان برگزار می‌شود، گفت: ۱۴۰ خدمت عمرانی، اقتصادی، آموزشی، درمانی، بهداشتی، دامپزشکی و… توسط گروه‌های جهادی به نقاط محروم استان داده می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه عملکرد کیفی و کمی اقدامات انجام شده توسط گروه‌های جهادی بسیار مطلوب ارزیابی شده است، تاکید کرد: بسیج و گروه‌های جهادی که برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت هستند، در امر محرومیت زدایی در سطح استان به خوبی اهتمام ورزیدند.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی با اقدامات محرومیت زدایی خود در بحث تحقق رشد اقتصادی نقش شایانی داشتند، افزود: یکی از راه‌های مقابله با آسیب‌های احتمالی در سطح استان، وابسته به فعالیت گروه‌های فرهنگی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1421098

مهمترین اخبار ایران و جهان: