نیوز سیتی!
06 مرداد 1402 - 08:50

ضرورت تسریع تعریض کیاسر براس رهایی از ترافیک

رئیس پلیس راه مازندران گفت: در ارتباط با مشکل ترافیک در محور کیاسر در برخی ایام مجبور به اجرای محدویت‌های ترافیکی آن هم به‌صورت مقطعی هستیم که باید در بحث تعریض تسریع صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، صف‌های طولانی ترافیک قبل از تعریض محور کیاسر که رانندگان را کلافه می‌کرد را کسی فراموش نمی‌کند درست است با اجرای طرح چهاربانده‌سازی محور کیاسر شرایط در این محور خیلی بهتر شد ولی تعریض ۴ کیلومتر باقی‌مانده می‌تواند به صف‌های طولانی ترافیک که پایان‌ هفته‌ها و ایام تعطیل شاهدش هستیم پایان دهد.

همچنان هم پایان هفته‌ها و ایام تعطیلات که می شود کماکان بروز ترافیک در این مسیر هستیم، برخی زمان‌ها ترافیک  به حدی می‌رسد که اگر محدودیت یک‌طرفه مقطعی در سطح محور کیاسر اجرا نشود شاید موجب معطلی چندین ساعته مسافران شود.

برای کاهش صف‌های طولانی ترافیک بحث اجرای محدودیت‌های یک‌طرفه مقطعی را در دستور کار دارین ولی عملا وجود روستاهای متعدد در مسیر اجرای این محدودیت را طی ساعات طولانی با مشکل مواجه می‌کند.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران در این‌باره، اظهار کرد: در برخی ساعات مجبور به اجرای محدودیت ترافیکی در محورهای شمال هستیم.

وی افزود: در ارتباط با مشکل ترافیک در محور کیاسر در برخی ایام مجبور به اجرای محدویت‌های ترافیکی آن هم به‌صورت مقطعی هستیم که باید در بحث تعریض تسریع صورت گیرد.

قبلا هم  نوبخت فرماندار مرکز مازندران از اختصاص اعتبارات لازم از محل سفر رئیس‌جمهور در ارتباط با پروژه تعریض محور کیاسر خبر داده بود که در سطح محور هم اتفاقات خوبی رقم خورد به‌طوری‌که مسیرهایی که اصلا اقدامی صورت نگرفته بود این پروژه در دستور کار قرار گرفت.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1411698

مهمترین اخبار ایران و جهان: