نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 16:42

واکنش‌ها به آرزوی ضدانقلاب برای برهنگی در میدان آزادی

تا پایان مرداد ماه سری به میدان آزادی بزنید تا حال و هوای کربلا را در تهران احساس کنید. «محرم شهر» رویدادی است که به همت شهرداری تهران در میدان آزادی برگزار شده است. کاربران فضای مجازی نیز به این اقدام شهرداری تهران واکنش نشان دادند.

فارس پلاس؛ واکنش کاربران - به همت شهرداری تهران رویداد «محرم شهر» همزمان با فرارسیدن دهه سوم محرم از ۲۰ محرم آغاز شده و تا ۵ صفر (۱۶ الی ۳۱ مردادماه) در میدان آزادی برپاست. این رویداد نخستین سوگواره آئینی شهر تهران است. سفینه النجات نیز نمادی است که در این رویداد به نمایش درآمده است. محرم شهر با برنامه‌های متنوع فرهنگی، عرضه ملزومات اربعین و ویژه‌ برنامه‌های کودک و نوجوان، میزبان شهروندان علاقمند است. کاربران فضای مجازی نیز از این اقدام شهرداری تهران استقبال کردند. برخی کاربران از حال و هوای معنوی این رویداد نوشتند و اشاره کردند که میدان آزادی حال و هوای کربلا و بین الحرمین گرفته است:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برخی کاربران فضای مجازی اشاره‌ای به شعارهای ضدانقلاب در زمان اغتشاشات سال گذشته داشتند و گفتند ضدانقلاب قصد داشت میدان آزادی را به مکانی برای برهنگی و بی‌حیای تبدیل کند، اما حالا میدان آزادی رنگ و بوی کربلا گرفته است:

 

 

 

 

 

 

تعداد دیگری از کاربران فضای مجازی به خدماتی که در این محرم شهر ارائه می‌شود اشاره کردند و ضمن دعوت از مردم برای حضور در این رویداد از شهرداری تهران نیز تشکر کردند. همچنین فراجا اعلام کرده که در این مکان، خدمات مربوط به صدور گذرنامه زیارتی ارائه می‌شود که کاربران نیز به آن اشاره داشتند:

 

 

 

پایان پیام/.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1440298

مهمترین اخبار ایران و جهان: