نیوز سیتی!
07 خرداد 1402 - 09:39

حمایت رهبری از مجلس نقطه عطفی در دوره چهار ساله مجلس یازدهم است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت کم نظیر رهبر انقلاب از سربازان خود در سنگر وکالت مردم در آغاز سال چهارم فعالیت مجلس نقطه عطفی در این دوره چهار ساله محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه ۷ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وظیفه خود می دانم به نمایندگی از تمامی وکلای مردم از رهبر حکیم انقلاب بابت لطف ویژه ای که به فرزندان خود در مجلس یازدهم داشتند، خاضعانه و مسئولانه سپاسگزاری کنم.

وی بیان کرد: بی تردید حمایت کم نظیر ایشان از سربازان خود در سنگر وکالت مردم در آغاز سال چهارم فعالیت مجلس نقطه عطفی در این دوره چهار ساله محسوب می‌شود، مخصوصاً اینکه ایشان با تاکید ویژه فرمودند که بر اساس آگاهی و اطلاعات یعنی بر اساس کارنامه مجلس نقاط قوت مجلس یازدهم را تبیین می‌کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما واقف هستیم که اشراف ویژه ایشان بر جزئیات فعالیت مجلس یازدهم منجر به این حمایت مسئولیت زا و متمایز شده است و البته معترف هستیم که به دلایلی که در ادامه ذکر خواهم کرد، در برخی از موارد اشراف مردم بر جزئیات عملکرد مجلس و به دنبال آن قضاوت درباره این عملکرد فاصله‌هایی با واقعیت دستاوردهای مجلس دارد.

قالیباف افزود: اولاً که رهبر معظم انقلاب با توجه به شناخت دقیقی که از وظایف و اختیارات قوا و دستگاه‌های کشور دارند، وظیفه اصلی مجلس را به طور ویژه قانونگذاری مبتنی بر شناخت دقیق از مشکلات کشور می‌دانند. بر این اساس وظیفه ارزیابی اصلی ایشان از فعالیت یک دوره از مجلس بر محور قانون‌های تصویب شده در طول دوره است و بررسی اجمالی و منصفانه نشان می‌دهد مجلس یازدهم از حیث قانون گذاری بسیار موفق تر از مجالس گذشته عمل کرده است.

در حال تکمیل

منبع: مهر
شناسه خبر: 1243310

مهمترین اخبار ایران و جهان: