نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 18:05

نقشه شوم اشغالگران برای مسجدالاقصی

پژوهشگر مسائل قدس اعلام کرد اشغالگران در حال به راه انداختن یک جنگ مذهبی علنی در مسجد الاقصی بوده و آنها در تجاوزات خود علیه این مکان مقدس از تمام خطوط قرمز عبور کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، جمال عمرو پژوهشگر مسائل قدس اعلام کرد اشغالگران در حال به راه انداختن یک جنگ مذهبی علنی در مسجد الاقصی بوده و آنها در تجاوزات خود علیه این مکان مقدس از تمام خطوط قرمز عبور کرده‌اند.

جمال عمرو تاکید کرد: مسجد الاقصی در مرحله‌ای بسیار متفاوت از گذشته بوده و تمام سطوح در رژیم صهیونیستی پروژه یهودی سازی آن را دنبال می‌کنند. تجاوزات انجام شده علیه مسجد الاقصی به صورت روزانه و خشونت آمیز در جریان بوده و اشغالگران جنگی مذهبی را آغاز کرده‌اند که به امت عربی و اسلامی ضربه می‌زند.

این کارشناس فلسطینی ادامه داد: اشغالگران صهیونیست تمام توافقات و تفاهمات سیاسی را نقض کرده و در تجاوزات خود علیه مسجد الاقصی از تمام خطوط قرمز عبور کرده‌اند.

لازم به ذکر است که سال ۲۰۲۳ همچنان مانند گذشته شاهد نقض آشکار حقوق فلسطینیان قدس و مسجد الاقصی بوده و این حاکی از عملکرد جناتیکارانه اشغالگران و ادامه طرح‌های یهودی سازی و شهرک سازی علیه این شهر مقدس است.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی فلسطینی «معطی» از ابتدای سال جاری میلادی تا پایان ماه می گذشته ۲۲۰۹ مورد تجاوز اشغالگران و شهرک نشینان علیه فلسطینیان ثبت شده که ۸ مورد شهادت شهروندان قدس و ۶۳۲ مورد مجروحیت آنها در میان این تجاوزات مشاهده می‌شود.

بر اساس این گزارش، همچنین ۴۷ مورد حکم تبعید از قدس و مسجد الاقصی توسط اشغالگران صادر شده که بیشتر آنها علیه فعالان قدس و مدافعان این مکان مقدس بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1271454

مهمترین اخبار ایران و جهان: