نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 20:25

دستگیری ۵ اراذل و اوباش در جنوب تهران/۳ کلت کمری کشف شد

ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری پنج نفر از اراذل و اوباش این منطقه خبر داد و گفت: در بازدید از مخفیگاه این افراد سه قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۳۹ فشنگ جنگی و ۵ خشاب کشف شد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۲۶ اردیبهشت‌ماه امسال خبری به سازمان اطلاعات این فرماندهی مبنی بر درگیری تعدادی از اراذل و اوباش همچنین تخریب خودروهای شهروندان در محله دولت آباد اعلام شد که پس از قدرت‌نمایی از محل متواری شدند.

وی با بیان اینکه با توجه به حساسیت به وجود آمده در منطقه به ویژه نارضایتی شهروندان منطقه دولت آباد شهرری در خصوص اقدامات مجرمانه پنج نفر از اراذل و اوباش این محله دستگیری این افراد در دستور کار مأموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان ری قرار گرفت، افزود: مأموران با حضور در محل، به تحقیق میدانی و همچنین بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته پرداخته و اطلاع پیدا کردند که اراذل و اوباش تحت تعقیب آن‌ها، از اوباش نوپا در زمینه نزاع و درگیری هستند که پس از کری‌خوانی مجازی اقدام به ایجاد رعب و وحشت و تخریب خودرو شهروندان کرده بودند.

رئیس پلیس ری اضافه کرد: در شرایطی که اقدامات ویژه جهت شناسایی و دستگیری متهمین در دستور کار مأموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی ری قرار گرفته بود، مأموران اطلاع پیدا کردند که متهمان در دو منزل شخصی اقوام خود مخفی شدند.

وی گفت: با اقدامات ویژه پلیسی سرانجام در دهم خرداد ماه ۱۴۰۲، مخفیگاه متهمان در جنوب ری شناسایی و هر پنج نفر آن‌ها دستگیر و در بازدید از مخفیگاه آن‌ها سه قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۳۹ فشنگ جنگی و ۵ خشاب کشف که به سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی ری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی ری در پایان افزود: متهمان سابقه‌دار پس از تکمیل پرونده و انجام تحقیقات به دادسرای شهرری اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1266554

مهمترین اخبار ایران و جهان: