نیوز سیتی!
06 خرداد 1402 - 12:33

هدف از برخورد با جریان های فساد زا صیات از سلامت ادارات است

شیراز- رئیس کل دادگستری فارس گفت: هدف از برخورد با جریان‌های فساد زا در ادارات صیانت از سلامت دستگاه‌های اجرایی و خدماتی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان فارس بیان کرد: پرونده‌های تشکیل شده با موضوعات سو استفاده از کارت‌های بازرگانی، حساب‌های اجاره‌ای، فاکتور سازی ها و دستکاری اسناد مالی و همچنین عدم تبعیت برخی از اقشار در استفاده از کارت خوان‌ها در جهت شفاف سازی های مالی در شعب ویژه رسیدگی می‌شود.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس بر حمایت دستگاه قضائی از اداره کل امور مالیاتی در راستای اجرای عدالت مالیاتی و بمنظور احقاق حقوق عامه و تأمین درآمدهای استان تأکید کرد و همچنین از آمادگی دستگاه قضائی فارس در آموزش اقشار و تعاملات علمی و پژوهشی مرتبط خبر داد.

وی همچنین با تأکید بر اینکه تدوین برنامه‌های پیشگیری از وقوع جرایم و شکل‌گیری فساد در ادارات و نهادها بر عهده مدیریت است تصریح کرد: برخورد قاطع دستگاه قضائی و مراجع نظارتی با مفاسد در نهادها و ادارات باید زمینه ساز سلامت دستگاه‌ها و دلگرمی کارکنان خدوم و پاک دستی شود که جهاد گونه و در سلامت کامل به ارائه خدمت می‌پردازند و هدف ما از برخورد با جریانات فساد زا در اصل حمایت از سلامت دستگاه‌های خدمات رسان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1241310

مهمترین اخبار ایران و جهان: