نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 22:49

حضرت امام انقلاب را با محور امت و امامت شکل داده است

ساری- فرمانده کل نیروی انتظامی با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام راحل گفت: حضرت امام انقلاب اسلامی با محوریت امت، امامت و مکتب را پایه گذاری کرده است و امت به امامت اعتقاد دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان شامگاه چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه رزمندگان مازندران در دوران دفاع مقدس و مقابله با منافقان در جنگل گفت: مردم این استان در مقابله با منافقین که در پی تجزیه طلبی بودند، درس عبرتی به آنان دادند و شاگردان حضرت امام و رزمندگان اسلام در ایران و مازندران اجازه دست درازی به احدی را نخواهند داد.

وی با بیان اینکه رزمندگان مازندران در منطقه با منافقان که در پی فتح خاک استان بودند، در کوه و جنگل مقابله کردند و آنان را یکی پس از دیگری به درک واصل کردند.

وی از دیار سرسبز علویان به عنوان دیار توأم با لطف و صفا یاد کرد و گفت: مردم این استان مهمان نواز هستند.

سردار رادان با اشاره به حوادث خردادماه از جمله فتح خرمشهر اظهار داشت: خرداد ماه نهضت حضرت امام و قیام خونین ۱۵ خرداد به شمار می‌رود و حضرت امام راحل نهضتی ازجنس اسلام شکل داده است.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه در نهایت حضرت امام راحل انقلاب اسلامی با محوریت امت، امامت و مکتب را پایه گذاری کرده است، گفت: این انقلاب پس از چند دهه استوار مانده است و این نشان می‌دهد امت به امامت خود معتقد است.

این خبر تکمیل می‌شود

منبع: مهر
شناسه خبر: 1269210

مهمترین اخبار ایران و جهان: